høst Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 Hvor lang tid tar selve vielsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Vi spurte da vi bestilte, og fikk beskjed om en halv time. Men jeg ser det er andre her som snakker om tre kvarter opp til en time. Ring og spør!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 20-30 minutter fikk vi opplyst av kirken. Men idag fikk jeg tak i konfirmasjonspresten min, så med en velkjent prest kan det jo ta en del lengre tid, kanskje.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Vi fikk vite at vielsen varte ca. en halv time. Vi skal ha ute-vielse. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 27. februar 2002 #5 Del Skrevet 27. februar 2002 28min:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #6 Del Skrevet 28. februar 2002 45-60 min. Men vi gifter oss ikke I Statskirka. Vi fikk opplyst dette av presten som skal vie oss. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 28. februar 2002 #7 Del Skrevet 28. februar 2002 27 min, sa presten vår, men hvis det passet med tidsskjemaet til kirken kunne vi kanskje få utvide til tre kvarter. Da vil det evt. være soloinnslag, flere salmer, tekstlesing el som drar ut tiden. Selve vielsesritualet med de obligatoriske salmene tar bare like under en halv time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå