Gjest EryMax Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg bruker for tiden 3 Nivea produkter, er disse noe bra? Endret 14. april 2012 av EryMax
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Nei, nivea inneholder mye dritt. Det er en grunn til at de er så billige. 5
Jade Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Jeg går utifra at du bruker disse for å løse et problem / dekke et behov. Gjør de jobben sin? Ellers sier jo "ekspertene" her at Nivea er tull og vas, så det er vel ikke det beste du kunne hatt i baderomshyllen...
aphelion Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Jeg får allergisk reaksjon av Nivea. Det gjør også flere jeg kjenner. En venninne får betente sår bare av å ta Nivea body lotion på hendene. Så nei. Nivea produkter er ikke bra. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 En venninne av meg bruker rensemelk og tonic fra Nivea og hun har superfin hud, usynlige porer, ingen kviser eller røde flekker og huden er helt glatt. Hun er 35. 2
Gjest EryMax Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Å jeg orker ikke bruke fler tusenlapper på krem. Jeg har aldri reagert på Nivea før. Å parabener gir jeg loddrett f i, det er jo ingen som vet noe om langvarige bivirkninger. Det meste om parabener er antakelser. 1
Vulpes Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 En venninne av meg bruker rensemelk og tonic fra Nivea og hun har superfin hud, usynlige porer, ingen kviser eller røde flekker og huden er helt glatt. Hun er 35. Søstra mi har også nydelig hud. Det har hun uansett hva hun bruker, eller om hun ikke bruker noe på huden. Så da kan man ikke konkludere med at det er produktene som er årsaken. Det hun bruker er jo ikke bra, og hadde gitt meg hud fra helvete. Noen er bare genetisk heldige. Over til spørsmålet, så nei, Nivea er ikke bra. Men noen kan bruke produktene uten å få stygg hud, fordi de har en god og stabil hud fra naturens side. 3
Gjest EryMax Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Dyrest er da ikke alltid best. Nivea er verdens største leverandør av slike kremer. Så at noen medlemmer på KG ikke bruker det å kaller det søppel. Så er det fortsatt flere millioner kvinner som bruker Nivea uten å bli seende ut som ei kjøttkake i trynet. Jeg har til og med brukt Johnson & Johnson baby lotion som krem på resten av kroppen.
Lille Vinkel Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Hvis du liker Nivea, så bruker du det. 1
Miah Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Dyrest er da ikke alltid best. Nivea er verdens største leverandør av slike kremer. Så at noen medlemmer på KG ikke bruker det å kaller det søppel. Så er det fortsatt flere millioner kvinner som bruker Nivea uten å bli seende ut som ei kjøttkake i trynet. Jeg har til og med brukt Johnson & Johnson baby lotion som krem på resten av kroppen. Så er det alle de som bruker produktene fordi de faktisk tror at de får nyyydelig hud av dem slik reklamene sier, og som ikke forstår hvorfor i alle dager huden deres ikke blir bedre. STØRST betyr ikke alltid best! 1
Gjest EryMax Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 Hvorfor har min hud blitt bedre da? Om Nivea er så søppel.
Gjest Vampen Skrevet 15. april 2012 #12 Skrevet 15. april 2012 Dyrest er da ikke alltid best. Nivea er verdens største leverandør av slike kremer. Så at noen medlemmer på KG ikke bruker det å kaller det søppel. Så er det fortsatt flere millioner kvinner som bruker Nivea uten å bli seende ut som ei kjøttkake i trynet. Jeg har til og med brukt Johnson & Johnson baby lotion som krem på resten av kroppen. Hvis du er fornøyd, fint for deg. Da er det bare å bruke det. Men det endrer ikke på det at Niveas produkter er fulle av dårlige ingredienser. Hvordan vi reagerer på disse er individuelt, så da er vel du heldig. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #13 Skrevet 15. april 2012 Hvorfor har min hud blitt bedre da? Om Nivea er så søppel. Hvorfor spør du her hvis du er så fast bestemt på at Nivea er bra? 4
Gjest EryMax Skrevet 15. april 2012 #14 Skrevet 15. april 2012 Alt er dårlige ingredienser. Bruk bare masse penger på Decolor produktene deres
Gjest Vampen Skrevet 15. april 2012 #15 Skrevet 15. april 2012 Alt er dårlige ingredienser. Bruk bare masse penger på Decolor produktene deres Du gjør som sagt hva du vil, jeg er ikke så keen på å fylle opp huden min med sauetalg. Og jeg bruker bla Decleor, men så mye penger vil jeg ikke påstå at jeg bruker på det. 1
Gjest EryMax Skrevet 15. april 2012 #16 Skrevet 15. april 2012 Jeg har da husleie å betale, jeg har liten inntekt og har derfor ikke mulighet å bruke noe annet en Nivea. Klart jeg kan jo kjøpe dyre produkter å leve på makaroni. Jeg velger heller å bruke de pengene jeg har på sunn og næringsrik mat, enn masse hudkrem. Jeg kan til og med bruke spenol på kroppen.
Gjest kittycat Skrevet 15. april 2012 #18 Skrevet 15. april 2012 TS: Hvorfor laget du denne tråden? hun lurer på om produktene er bra? hun trenger nok lignende produkt til en rimelig penge antar jeg
aphelion Skrevet 15. april 2012 #19 Skrevet 15. april 2012 Jeg spør fordi hun ikke virker så fornøyd med de svarene hun får... 1
Gjest EryMax Skrevet 15. april 2012 #20 Skrevet 15. april 2012 Kanskje fordi jeg ikke vil bruke masse penger på produkter? Noen av oss tenker økonomi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå