Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har sånn passe langt hår og er egenklig litt klar for store krøller jeg. Litt lei av galttetangen min. Dessuten ser jo snart alle like ut på håret jo..

Har mye fall naturlig i håret og en del krøller. Kunne tenke meg litt store krøller. Er jeg helt ut eller ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Ville bare si at jeg har lyst på akkurat det samme. Vi får håpe at det er noe som kan hjelpe oss videre :)

Skrevet

Du vil ikke heller prøve noen produkter som fremhever krøllene dine da? Permanent sliter så utrolig på håret at jeg vil fraråde deg å gjøre det.

Skrevet

Enig med Starie.

Etter en permanent er håret nesten helt ødelagt.

Vil tro at det er verre om du allerede har krøller/fall.

Jeg vet hvordan det er å drømme om permanent-krøller. Man tror at det blir såååå fint, men etter noen uker så angrer man fryktelig. Håret blir flokete og slitt, umulig å gre.

Jeg sier alltid: "Aldri mer!" Men noen år går jeg som regel i fella igjen og angrer etterpå.

Prøv heller å rulle opp håret på store riller eller på papiljotter. Bruk produkter som fremhever krøllene du har. Mye bedre og borte etter vask.

Skrevet
Vil tro at det er verre om du allerede har krøller/fall.

Stemmer det. Hår med krøller er ofte mer porøst og tørrere enn rett hår.

Skrevet

Har hatt permanent jeg, aldri mer! Håret blir grassat tørt av det. Dessuten så vokser det jo ut etterhvert og.

Kjøp heller styling produkter som fremhever krøllene. Selv har jeg langt hår med litt fall i, og det blir lett krøllete når det blir vått.

Var modell på et frisørkurs en gang, der vasket de håret mitt og hadde i skum og fønte det. Etterpå så jeg ut som et kopplam!

Det er jo greit å ha litt variasjonsmuligheter, det kan jo hende du blir lei av krøllene en dag vet du :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for svar!

Men hvilke type produkter kan man bruke for å få frem fallet i håret. Grunnen til at jeg vil ta permanent, er at da har jeg liksom krøllene der hele tiden. Må liksom ikke jobbe dem frem. Men har dere noen gode tips til hvilke produkter man kan bruke evt. redskaper for å få dem frem?

Jeg vil helst slippe å bruke 2 timer hver kveld til å rulle opp håret, noe som også er veldig ubehagelig å ligge med. Har sett at det finnes sånne hoder man kan sette på hårføneren som skal få frem krøllene. Funker de?

Skrevet

Spør etter produkter hos frisøren eller i parfymeriet. Curl Activator eller noe sånt tror jeg at det heter.

En permanent vil heller ikke gi deg fine krøller uten å jobbe med dem.

Og disse munnstykkene til fønere fungerer greit. I stedet for å føne UT krøllene, så løfter du dem og håret blir mer krøllete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...