Ana Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Meg og kjæresten prøver å komme frem til hvor vi skal dra på sommerferie, men vi står litt fast, og håper noen her inne kan anbefale et bra sted Er rimelig lei av vanlige "sydenturer", to uker i strekk på en strand blir litt for kjedelig. Har lyst til å oppleve litt andre ting også, og gjerne reise litt rundt til flere steder (men øyhopping i Hellas har vi vært på de siste to årene, så helst noe annet enn det). Stedet bør heller ikke være av det aller dyreste Noen som har noen bra forslag? (vi er forresten 21 og 22 år, om det skulle ha noe å si).
Gjest Chica i.i. Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Hva med bilferie? Vi kjørte rundt i Europa i to uker i sommer, fikk både storbyer, strand, natur etc etc.
Gjest Moonshadow Skrevet 21. januar 2004 #3 Skrevet 21. januar 2004 Hva med Riskilde festivalen.... Dit dro jeg når jeg ble lei av sydenferier og det var helt utrolig. Det er jo ofte fint vær i Danmark og du får oppleve mange store konserter. Har selv tenkt meg nedover igjen i år. Det er opplevelse utenom det vanlige :D
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #4 Skrevet 23. januar 2004 Det er jo mange muligheter: Hva med interrail. Hvis du synes det virker slitsomt og ser for deg møkkete ungdom på lange togturer, så husk at dere bestemmer selv hvor slitsomt det blir. Jeg har vært på interrail og bodd på ganske brukbare hoteller. Du må ikke bo på shabby vandrerhjem. Ellers er det jo mange steder å reise hvor du både kan ligge på stranda og oppleve litt mer. Jeg vil særlig anbefale Malta (men der er det ikke sandstrener, men klippestrender) Eller hva med en storby: Barcelona, Roma...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå