AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har en veranda som er belagt med heller. Nå ser jeg at det begynner å komme litt mose her og der. Ikke sånn tykk mose, men mer som en grønnfarge på hellene. Hvordan er det best å fjerne dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #2 Del Skrevet 14. april 2012 Skrubbe det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Del Skrevet 14. april 2012 Skrubbe det vekk. Med hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #4 Del Skrevet 14. april 2012 En vanlig kost pleier å holde her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Del Skrevet 14. april 2012 En vanlig kost pleier å holde her. Så trenger ikke bruke vann eller såpe/kjemikalier av noe slag? Og mener du langkost, slik man koster grus og sand fra veien med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #6 Del Skrevet 14. april 2012 Kanskje du burde bodd i en blokk i steden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 14. april 2012 #7 Del Skrevet 14. april 2012 http://www.viivilla.no/Hage/Beleggningsstein/Slik-rengjor-du-belegningsstein-47709 Glovarmt vann, etterfulgt av ei bøtte med klorin (15-20% klorin,resten vann) Har hørt at enkelte bruker Edikk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #8 Del Skrevet 14. april 2012 Kanskje du burde bodd i en blokk i steden? Jeg bor i en bygård, teller det som blokk? Jeg skjønner ikke hvorfor du må være frekk fordi jeg ikke skjønner hva du mener. Noen andre som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #9 Del Skrevet 14. april 2012 Klarer du virkelig ikke å bruke hodet selv i det hele tatt? DU BENYTTER DET SOM KAN SKRUBBE VEKK MOSEN. SÅPE? wtf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #10 Del Skrevet 14. april 2012 Klarer du virkelig ikke å bruke hodet selv i det hele tatt? DU BENYTTER DET SOM KAN SKRUBBE VEKK MOSEN. SÅPE? wtf Herregud, har du mensen eller? Makan til aggressivitet... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #11 Del Skrevet 14. april 2012 http://www.viivilla.no/Hage/Beleggningsstein/Slik-rengjor-du-belegningsstein-47709 Glovarmt vann, etterfulgt av ei bøtte med klorin (15-20% klorin,resten vann) Har hørt at enkelte bruker Edikk . Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #12 Del Skrevet 14. april 2012 Herregud, har du mensen eller? Makan til aggressivitet... Fatter bare ikek at folk ikke makter å google eller søke frem NOE SOM HELST selv. Halvparten av folka her på KG kan jo knapt ta en telefon på egen hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #13 Del Skrevet 14. april 2012 Fatter bare ikek at folk ikke makter å google eller søke frem NOE SOM HELST selv. Halvparten av folka her på KG kan jo knapt ta en telefon på egen hånd. Ta deg en bolle. Poenget er jo å høre andres erfaringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 14. april 2012 #14 Del Skrevet 14. april 2012 Høytrykkspyler:) Beste måte og fjerne det på det bruker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #15 Del Skrevet 14. april 2012 Høytrykkspyler:) Beste måte og fjerne det på det bruker jeg:) Det kan faktisk ødelegge hellene, bare så du vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #16 Del Skrevet 14. april 2012 Fatter bare ikek at folk ikke makter å google eller søke frem NOE SOM HELST selv. Halvparten av folka her på KG kan jo knapt ta en telefon på egen hånd. Hehe er du helt på tur heller? Hvordan skal TS vite hva du mener er en "vanlig kost". Finheten på kosten er jo veldig relevant, og hva den er laget av f.eks. Og å tørrkoste er heller ikke lett, og mange bruker ulike kjemikalier. TS: Stålbørste kan forsøkes. Salmiakk- eller klorinoppløsning pluss nylonbørste er et alternativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #17 Del Skrevet 14. april 2012 Ta deg en bolle. Poenget er jo å høre andres erfaringer. Hei, du som ikke kunne ringe til Bjørknes på egen hånd (eller sende mail eller på noe vis forsøke å klare deg selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #18 Del Skrevet 14. april 2012 Høytrykkspyler:) Beste måte og fjerne det på det bruker jeg:) Jeg har naboer under meg, så tror ikke de blir så happy hvis jeg spyler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #19 Del Skrevet 14. april 2012 Hehe er du helt på tur heller? Hvordan skal TS vite hva du mener er en "vanlig kost". Finheten på kosten er jo veldig relevant, og hva den er laget av f.eks. Og å tørrkoste er heller ikke lett, og mange bruker ulike kjemikalier. TS: Stålbørste kan forsøkes. Salmiakk- eller klorinoppløsning pluss nylonbørste er et alternativ. Hvordan TS kan vite? Ved å prøve å noen ganger kanskje bruke eget hode litt. Det er snakk om steinheller. Tror du da jeg anbefaler en tannkost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #20 Del Skrevet 14. april 2012 Hei, du som ikke kunne ringe til Bjørknes på egen hånd (eller sende mail eller på noe vis forsøke å klare deg selv). Nå tror jeg du svarer i feil tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå