AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Pusen vår er veldig syk. Var hos vetrinær med den for en tid tilbake og fikk ab, den kommer seg dessverre ikke. Det er tid for å avvlive den. Noen som vet hva det koster i Sandnes regionen... evt om det er prisforskjeller ... har ikke lyst å bruke en formue på det, samtitid som det er viktig at det blir på en human måte. Privat avliving er ikke aktuelt.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Drit i hva det koster. Viktigste er at katten din ikke lider pga du er treg med å finne billigste måten den kan dø på 1
frøkna Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 det vet vel veterinæren som behandler katten din. Når jeg måtte avlive katten min kostet det 2000. kondolerer.
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Støtter Bobler her. Om du har flere smådyrklinikker i rimelig nærhet så ringer du til dem alle og hører hva prisen er. Kan også være lurt å høre hva den oppgitte prisen inkluderer. Vet at borttranspoer av kroppen er inkludert i prisen hos mange vetrinærer, men ikke nødvendigvis hos alle. Og, ønsker du å få pus kremert så kan det lønne seg å høre etter om klinikken kan hjelpe med dette (inkl. urne ?). Så kommer spørsmålet om du helt vil ha dette gjort hjemme, eller om et klinikkbesøk er akseptabelt ? En katt som er redd for å kjøre bil kan/bør kanskje skånes for bilturen denne gangen ? - forutsatt at vetrinæren tar på seg hjemmebesøk. 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 det er nok stor forskjell i pris på hund og katt, men jeg betalte 2000 inkludert urne. katten koster nok ikke så mye. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå