Gå til innhold

Avlive katt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pusen vår er veldig syk. Var hos vetrinær med den for en tid tilbake og fikk ab, den kommer seg dessverre ikke.

Det er tid for å avvlive den. Noen som vet hva det koster i Sandnes regionen... evt om det er prisforskjeller ... har ikke lyst å bruke en formue på det, samtitid som det er viktig at det blir på en human måte. Privat avliving er ikke aktuelt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet

Kan du ikke ringe rundt og høre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drit i hva det koster. Viktigste er at katten din ikke lider pga du er treg med å finne billigste måten den kan dø på

• Liker 1
Skrevet

det vet vel veterinæren som behandler katten din. Når jeg måtte avlive katten min kostet det 2000.

kondolerer.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Støtter Bobler her.

Om du har flere smådyrklinikker i rimelig nærhet så ringer du til dem alle og hører hva prisen er.

Kan også være lurt å høre hva den oppgitte prisen inkluderer. Vet at borttranspoer av kroppen er inkludert i prisen hos mange vetrinærer, men ikke nødvendigvis hos alle.

Og, ønsker du å få pus kremert så kan det lønne seg å høre etter om klinikken kan hjelpe med dette (inkl. urne ?).

Så kommer spørsmålet om du helt vil ha dette gjort hjemme, eller om et klinikkbesøk er akseptabelt ?

En katt som er redd for å kjøre bil kan/bør kanskje skånes for bilturen denne gangen ? - forutsatt at vetrinæren tar på seg hjemmebesøk.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

det er nok stor forskjell i pris på hund og katt, men jeg betalte 2000 inkludert urne. katten koster nok ikke så mye.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...