AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Noen som ser på Ullared her? Hva tenker dere om Morgan? Jeg får en slik "morsfølelse" av å se ham på tv. Har både respekt og sympati for ham. Det er jo ingen tvil om at han er en rar skrue, og virker jo ikke riktig "navla". Kameraten Ola-Conny er i det minste litt "mer normal", men virker ikke riktig klok han heller. Jeg synes Morgan skulle fått seg kvinnfolk. Han er kjendis, han er rik, han har egen villa, men tross alt singel. Er det andre som finner dette litt mystisk? Ola-Conny blir nedringt og forfulgt av single damer, mens Morgan blir nesten "ledd" av. Jeg håper han finner kjærligheten. Det nye programmet, på reise med morgan og ola-conny" (?) har nettopp begynt. I en av trailerne til programmet, så står Morgan og stirrer på en dame som soler seg toppløs, helt til Ola-Conny drar han vekk derfra. Det er også rykter om Morgan fra hjembygden, der han skal ha antastet 17-18 åringer og bestukket demn med penger for å bli med ham hjem. Sannhet/årsak til at han er singel? Han fremtrer jo så snill og god på skjermen.. ? Hmm...
Tabris Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Morgan er rar. Jeg synes litt synd på ham. Han er jo en muskel/ledd-sykdom som gjør at han beveger seg og står stivt. I tillegg tror jeg han blir litt selvbevisst foran kamera. Også er han jo litt rar også. Kombinasjonen av dette blir noe snodig. Men det virker jo som om de bare finner de rareste folkene på Ullared. Litt sånn "white trash". Og hvem i alle dager er det som kaller barnet sitt for Ola-Conny?! 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Conny er visstnok et veldig vanlig navn for begge kjønn i Sverige visst jeg ikke tar feil? Jeg håper de sender den nye serien på tvnorge, for de to der er definitivt verdt å følge med på
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Han virker litt treg, men det er mye pga forskjellige ting som ikke han noe for. Jeg synes at måten han blir filmet på får han til å virke mer merkelig enn han sikkert er. Når de andre i programmet er ferdig å snakke, slutter kameramannen å filme. Mens Morgan fortsatt filmes.. Ikke rart han bare blir stående og virke helt treig eller bare finner på noe tull å si siden de fortsetter å filme. Musikken de legger på når han filmes bidrar også til å gjøre det hele mer merkelig. Prøv å legge merke til det neste gang dere ser Ullared. Nesten dårlig gjort av dem... 1
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Han virker litt treg, men det er mye pga forskjellige ting som ikke han noe for. Jeg synes at måten han blir filmet på får han til å virke mer merkelig enn han sikkert er. Når de andre i programmet er ferdig å snakke, slutter kameramannen å filme. Mens Morgan fortsatt filmes.. Ikke rart han bare blir stående og virke helt treig eller bare finner på noe tull å si siden de fortsetter å filme. Musikken de legger på når han filmes bidrar også til å gjøre det hele mer merkelig. Prøv å legge merke til det neste gang dere ser Ullared. Nesten dårlig gjort av dem... Akkurat det har jeg også lagt merke til. Jeg har sett at de kan finne på å filme han og Ola Conny lenge etter at noen har sagt noe, bare for å se at de ser uti luften, og stemningen blir skikkelig klein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå