Gjest notetur nomen Skrevet 14. april 2012 #21 Skrevet 14. april 2012 Eksempler: 1) Med belte 2) Uten belte Hva liker dere best, med eller uten belte? Skal jeg være helt ærlig tror jeg de liker mennene aller best UTEN klærne på... 1
Gjest notetur nomen Skrevet 14. april 2012 #22 Skrevet 14. april 2012 (endret) Ble bare litt nysgjerring, TS. Er det du som står bak videoen også? Bare lurte, liksom. Husker det var en sånn tråd her om fetish for hvite tennissokker, så alt er mulig. Det er sikkert noen flere som liker det. (Personlig kjenner jeg en som vil at damene skal ha på seg perlekjede.Damer han treffer som går med perlekjeder og perlearmbånd på byen, får alltid en drink av han. Hvis de vil ha, da.) Endret 14. april 2012 av notetur nomen
BergenBy Skrevet 14. april 2012 #23 Skrevet 14. april 2012 (Personlig kjenner jeg en som vil at damene skal ha på seg perlekjede.Damer han treffer som går med perlekjeder og perlearmbånd på byen, får alltid en drink av han. Hvis de vil ha, da.) Da har sikkert bestemoren min fått tilbudet
Okapi Skrevet 14. april 2012 #24 Skrevet 14. april 2012 (endret) Det må være merkelig å tenne på noe som er så vanvittig ordinært. Praktisk, dog. :gjeiper: Endret 14. april 2012 av Okapi
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #25 Skrevet 14. april 2012 Ble bare litt nysgjerring, TS. Er det du som står bak videoen også? Bare lurte, liksom. Kåt?
Gjest notetur nomen Skrevet 14. april 2012 #27 Skrevet 14. april 2012 Kåt? Nei. Men jeg bare lurte på om du hadde lagd deg en video, og la den ut her for å sjekke responsen... Må si jeg har sett mye rart, men aldri fetish for mann med belte. Å bli spanket med belte, ja. Men aldri det andre. Jeg antok du ønsket at kvinner skulle tenne på å se deg ta av deg beltet. En sånn forventningsfullhets-det som kommer nå-greie. Men så ser det altså ut til at du vil de skal tenne på at du har det PÅ. Underlig. Men hver sin smak. 1
Gjest notetur nomen Skrevet 14. april 2012 #28 Skrevet 14. april 2012 Da har sikkert bestemoren min fått tilbudet Hvis du er ekstremt ung til å være på KG, og bestemoren din er under 30, så muligens Men, nå skal vi ut og finne noen damer til han. Sjalabais.
loffen Skrevet 14. april 2012 #29 Skrevet 14. april 2012 Eksempler:1) Med belte2) Uten belteHva liker dere best, med eller uten belte? Jeg hadde ikke lagt merke til om det var noe belte der eller ikke for å si det sånn. Jeans og skinnbelter...er ikke det nærmest standarden? Hva skal man ellers gå med lzm, skinnbukser og stoffbelte? :gjeiper: For å svare på spørsmålet til TS, nei jeg blir ikke kåt av et belte.
Envy Skrevet 14. april 2012 #31 Skrevet 14. april 2012 Når jeg først begynner å tenke over det, så er det faktisk mye mer sexy når menn har belte på buksa, og spesielt hvis det er et litt kult belte. Men er det noe sånn liten detalj som virkelig gjør susen, så er det snusleppe
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #32 Skrevet 14. april 2012 Menn i skinnjakke er sexy. Men belte er ikke noe spesielt akkurat...
Gjest notetur nomen Skrevet 15. april 2012 #33 Skrevet 15. april 2012 Hvis du er ekstremt ung til å være på KG, og bestemoren din er under 30, så muligens Men, nå skal vi ut og finne noen damer til han. Sjalabais. Nope.Ingen damer med perler i kveld.
Gjest notetur nomen Skrevet 15. april 2012 #34 Skrevet 15. april 2012 Når jeg først begynner å tenke over det, så er det faktisk mye mer sexy når menn har belte på buksa, og spesielt hvis det er et litt kult belte. Men er det noe sånn liten detalj som virkelig gjør susen, så er det snusleppe Var det alvorlig ment? Ikke for å kuppe tråden, men.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #35 Skrevet 15. april 2012 At det går an å ha lærbeltefetish har faktisk aldri falt meg inn engang... Hva blir det neste.. Blomstervaser? Tånegler tipper jeg.
Gjest notetur nomen Skrevet 15. april 2012 #36 Skrevet 15. april 2012 (endret) Tånegler tipper jeg. Hørte en som fortalte om en kjæreste hun hadde som rev de av og spiste dem Endret 15. april 2012 av notetur nomen
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. april 2012 #37 Skrevet 15. april 2012 (endret) ja, blir så kåt at det vibrerer i eggstokkene!!! ja, det er fint, men skal litt mer til før man blir kåt Endret 15. april 2012 av Nuppdupp 1
Gjest notetur nomen Skrevet 15. april 2012 #38 Skrevet 15. april 2012 ja, blir så kåt at det vibrerer i eggstokkene!!! ja, det er fint, men skal litt mer til før man blir kåt Men, kjære deg. Det er da sikkert noen som blir kåt av dette også. Man må være nokså åpen når det kommer til seksualitet.Folk tenner på alt mulig rart. Skofetish feks.
Envy Skrevet 15. april 2012 #39 Skrevet 15. april 2012 (endret) Var det alvorlig ment? Ikke for å kuppe tråden, men. Jepp, det var det trodde jeg bare var sær, men viser seg at jeg har flere venninner med samme oppfatning. Det er noe som bare setter prikken over i'en, det er noe mandig ved det.. Endret 15. april 2012 av Envy
Gjest sardintroll Skrevet 15. april 2012 #40 Skrevet 15. april 2012 Oooooh! Beltespenne! *vri seg i stolen, puste tungt og sikle* NOT! :gjeiper: For all del, det var veldig stilig, men det er ikke noe jeg tenner på, gitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå