AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Mange homofile har en greie for menn i jeans og skinnbelter, sjekk denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=sm8ROKFdsOw Liker damer også menn i jeans og et ordentlig "mandig" belte?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Damer utgjør 50% av befolkningen kommer i alle former, størrelser og personligheter. Deres seksuelle preferanser er tilsvarende varierte. 14
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Damer utgjør 50% av befolkningen kommer i alle former, størrelser og personligheter. Deres seksuelle preferanser er tilsvarende varierte. hehe, stemmer det. Men hva synes dere som leser denne tråden om kjekke menn i jeans og et "mandig" lærbelte?
Gjest Quake Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Driter i det, men lærbelte kommer godt med til sex faktisk. 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 At det går an å ha lærbeltefetish har faktisk aldri falt meg inn engang... Hva blir det neste.. Blomstervaser?
Gjest Eurodice Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Jeg måtte være eksepsjonelt nøden hvis jeg skulle bli kåt av å se på et belte. Herregud for et dustete spørsmål 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 det er helt irrelevant om fyren har lærbelte eller ikke 1
frøkna Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 tror ikke jeg ville lagt spesielt merke til det. kanskje tenkt kult belte!
Gjest Lykkeliky Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Syntes ikke det der var allverden! Men så blir jeg ikke tent av så tynne menn. Jeg liker en mer kraftig manne-mann
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Eksempler: 1) Med belte 2) Uten belte Hva liker dere best, med eller uten belte?
Okapi Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 Jeans og skinnbelter...er ikke det nærmest standarden? Hva skal man ellers gå med lzm, skinnbukser og stoffbelte? :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Eksempler: 1) Med belte 2) Uten belte Hva liker dere best, med eller uten belte? Haha, det er ikke beltet blikket faller på på de bildene der, du... Han på det nederste var forøvrig mest tiltrekkende, men hva han hadde på seg er forlengst glemt. Tror du kan gi opp ideen om denne runketråden. :D Jeans og skinnbelter...er ikke det nærmest standarden? Hva skal man ellers gå med lzm, skinnbukser og stoffbelte? :gjeiper: Om dere tror det er valg av tekstil/materiale i klære som avgjør hvorvidt kvinner finner dere attraktive eller ei, har dere mildt sagt bommet litt. 3
Silfen Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Jeg tenner kun på menn med blomstrete strikketruser. Er det rart jeg er singel ... 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #14 Skrevet 14. april 2012 Om dere tror det er valg av tekstil/materiale i klære som avgjør hvorvidt kvinner finner dere attraktive eller ei, har dere mildt sagt bommet litt. Selvfølgelig ikke, men et "mandig" lærbelte kan gi en allerede kjekk mann fremstå litt ekstra dominant.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 Selvfølgelig ikke, men et "mandig" lærbelte kan gi en allerede kjekk mann fremstå litt ekstra dominant. Selvfølgelig ikke, men et "mandig" lærbelte kan få en allerede kjekk mann fremstå litt ekstra dominant.
Gjest notetur nomen Skrevet 14. april 2012 #16 Skrevet 14. april 2012 At det går an å ha lærbeltefetish har faktisk aldri falt meg inn engang... Hva blir det neste.. Blomstervaser?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #17 Skrevet 14. april 2012 Selvfølgelig ikke, men et "mandig" lærbelte kan gi en allerede kjekk mann fremstå litt ekstra dominant. 1. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri noensinne har lagt merke til hva slags materiale det var i mannens belte, eller om han hadde på seg et belte overhodet. Det er helt andre ting som foregår i kropp og hode i slike situasjoner, og helt andre ting jeg tenner på. 2. Dominans kan være gøy å leke med i sengen, men på dansegulvet/i baren/i "sjekkesituasjoner" forøvrig, er det definitivt ikke tiltrekkende (i mine øyne) å bli overkjørt, herjet med og dominert. Merker jeg tendenser til mangel på empati, sjåvinisme eller andre mindre menneskelige trekk mister jeg både tenning og interesser forøvrig. 3. Og nei, i min verden henger ikke dominanse sammen med valg av belte. :gjeiper: 2
Gjest notetur nomen Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 (endret) Selvfølgelig ikke, men et "mandig" lærbelte kan gi en allerede kjekk mann fremstå litt ekstra dominant. Ja, hvis han er cowboy i Kentucky... (Bruk av BELTET som kompenserende penisforlenger har jeg aldri hørt om før.. Den var ny for meg.) Endret 14. april 2012 av notetur nomen 1
Gjest notetur nomen Skrevet 14. april 2012 #19 Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg tenner kun på menn med blomstrete strikketruser. Er det rart jeg er singel ... (Ring Arne og Carlos!Nei, den var for stygg. Stryk den.Upassende.) Endret 14. april 2012 av notetur nomen
BergenBy Skrevet 14. april 2012 #20 Skrevet 14. april 2012 Damer utgjør 50% av befolkningen Her er du jo helt på bærtur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå