Gå til innhold

Blir damer kåte av dette?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Damer utgjør 50% av befolkningen kommer i alle former, størrelser og personligheter. Deres seksuelle preferanser er tilsvarende varierte.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Damer utgjør 50% av befolkningen kommer i alle former, størrelser og personligheter. Deres seksuelle preferanser er tilsvarende varierte.

hehe, stemmer det. Men hva synes dere som leser denne tråden om kjekke menn i jeans og et "mandig" lærbelte?

Skrevet

Driter i det, men lærbelte kommer godt med til sex faktisk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At det går an å ha lærbeltefetish har faktisk aldri falt meg inn engang... Hva blir det neste.. Blomstervaser?

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg måtte være eksepsjonelt nøden hvis jeg skulle bli kåt av å se på et belte. Herregud for et dustete spørsmål :klaske:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er helt irrelevant om fyren har lærbelte eller ikke

• Liker 1
Skrevet

tror ikke jeg ville lagt spesielt merke til det. kanskje tenkt kult belte!

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Syntes ikke det der var allverden! Men så blir jeg ikke tent av så tynne menn. Jeg liker en mer kraftig manne-mann :rodmer:

Skrevet

Jeans og skinnbelter...er ikke det nærmest standarden? Hva skal man ellers gå med lzm, skinnbukser og stoffbelte? :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksempler:

1) Med belte

2) Uten belte

Hva liker dere best, med eller uten belte?

Haha, det er ikke beltet blikket faller på på de bildene der, du... Han på det nederste var forøvrig mest tiltrekkende, men hva han hadde på seg er forlengst glemt. :fnise:

Tror du kan gi opp ideen om denne runketråden. :D

Jeans og skinnbelter...er ikke det nærmest standarden? Hva skal man ellers gå med lzm, skinnbukser og stoffbelte? :gjeiper:

Om dere tror det er valg av tekstil/materiale i klære som avgjør hvorvidt kvinner finner dere attraktive eller ei, har dere mildt sagt bommet litt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenner kun på menn med blomstrete strikketruser.

Er det rart jeg er singel ...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om dere tror det er valg av tekstil/materiale i klære som avgjør hvorvidt kvinner finner dere attraktive eller ei, har dere mildt sagt bommet litt.

Selvfølgelig ikke, men et "mandig" lærbelte kan gi en allerede kjekk mann fremstå litt ekstra dominant.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke, men et "mandig" lærbelte kan gi en allerede kjekk mann fremstå litt ekstra dominant.

Selvfølgelig ikke, men et "mandig" lærbelte kan få en allerede kjekk mann fremstå litt ekstra dominant.

Gjest notetur nomen
Skrevet

At det går an å ha lærbeltefetish har faktisk aldri falt meg inn engang... Hva blir det neste.. Blomstervaser?

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

1. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri noensinne har lagt merke til hva slags materiale det var i mannens belte, eller om han hadde på seg et belte overhodet. Det er helt andre ting som foregår i kropp og hode i slike situasjoner, og helt andre ting jeg tenner på.

2. Dominans kan være gøy å leke med i sengen, men på dansegulvet/i baren/i "sjekkesituasjoner" forøvrig, er det definitivt ikke tiltrekkende (i mine øyne) å bli overkjørt, herjet med og dominert. Merker jeg tendenser til mangel på empati, sjåvinisme eller andre mindre menneskelige trekk mister jeg både tenning og interesser forøvrig.

3. Og nei, i min verden henger ikke dominanse sammen med valg av belte. :gjeiper:

• Liker 2
Gjest notetur nomen
Skrevet (endret)

Ja, hvis han er cowboy i Kentucky... :cowboy::trampe:

:nigo:

(Bruk av BELTET som kompenserende penisforlenger har jeg aldri hørt om før.. Den var ny for meg.)

Endret av notetur nomen
  • Liker 1
Gjest notetur nomen
Skrevet (endret)

Jeg tenner kun på menn med blomstrete strikketruser.

Er det rart jeg er singel ...

:skratte:

(Ring Arne og Carlos!Nei, den var for stygg. Stryk den.Upassende.)

Endret av notetur nomen
Skrevet

Damer utgjør 50% av befolkningen

Her er du jo helt på bærtur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...