Gå til innhold

~ Bamsen min ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige måned var jeg tilfeldigvis innom en bokhandel, og kom over verdens nyyydeligste lille bamse. Den var beige, og SÅ myk, og hadde en liten lomme på brystet med et lite hjerte oppi. Jeg "forelsket" meg helt, og MÅTTE bare kjøpe den.

Den fikk fast plass i sengen, og nå sovner jeg faktisk med den i armkroken hver natt :oops: , den er så utrolig myk og god å holde i. LD-mannen sier at jeg har blitt "gal" :ler: , så vær så snill; kan andre "bamse-venner" også stå frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg heter Arkana og er bamsevenn. :P

Jeg sover riktignok ikke med dem i senga da. Jeg har bamser som jeg har hatt siden jeg var liten, og samboeren min kjøper til meg jevnlig, akkurat nå er favoritten den herlige grå bamsen fra Miranda (me to you) pleier det å stå på den. De selger den omtrent overalt nå, men jeg ble helt forelsket i den mens jeg bodde i England, og da var den ikke kommet til Norge enda.

Skrevet

Puh... :lol: iallefall EN til!

Skrevet

vennina mi er det. Sofaen kryr av alle slag....

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har fortalt om bamsen min før, jeg. :oops: Den har jeg hatt siden jeg var tre år gammel. (nå er jeg 25) "Vi" er uadskillelige. :D

Skrevet

Jeg har en kanin jeg som jeg har fått av kjæresten min!

Skrevet

Hehe, flere av oss ja!

Jeg fikk en bamse tilsendt fra søstera mi da jeg studerte på Hamar. Det var en stor, rosa gris og den har liggi på puta mi i alle årene etterpå.

Dessverre har den blitt kasta ut nå etter at jeg flytta sammen med min kjære, men den sitter fortsatt på kommoden ved siden av senga, og den er fortsatt "grisen min"!

:D

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei jeg heter Hulderjenta og er også bamsevenn!

Heeeii, Hulderjenta svarer dere andre i kor.. :ler:

Min siste bamse kjøpte jeg i høst, den mykeste deiligste bamsen jeg har sett på lenge, med et forsiktig, litt sjenert smil.. :hjerte: Han har et hjerte på brystet, og på hjertet er det påsydd "Love me".. Han er sååå skjønn! Så ham en dag i byn, og forelsket meg helt, men han var så dyr, så jeg gikk fra ham. Dagen etter skulle jeg til byn igjen, og hadde bestemt meg for at den sagen skulle jeg ikke dra hjem uten ham. Så jeg kjøpte ham, selv om jeg egentlig ikke hadde råd... :oops:

Det er vanskelig å gå fra bamser som man faller for... :hjerte:

Skrevet

Har ikke bamsen i senga,men er veldig avhengig av å ha noen bamser i huset. Føler meg liksom litt tryggere. Har en på nattbordet som står å passer på meg. Den har jeg fått av mannen min!

Lilletrollet

Skrevet
Heeeii, Hulderjenta svarer dere andre i kor.. :ler:  

:ler::ler::ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops: Jeg heter glammy og er bamsevenn!

Jeg har en bamse i senga som har vært med meg siden 24. desember 1974! Det er en han, selv om han tidvis liker å kle seg i rosa blondekjole...uvisst av hvilken grunn :roll: jeg liker da ikke rosa 8)

Jeg har nussa av bamsen munnen, hodet er sydd på flere ganger, blant annet med tanntråd, han har både rødsaft og rødvins-flekker, er ikke fullt så blank i pelsen lengre, men han er miiiiiiin!!!! Verste var da jeg glemte ham på togstasjonen i Bergen, da jeg var fem, og gråt så utrøstelig at konduktøren sporet opp Bamsen, og sendte ham etter med neste tog. Etter det har jeg passet mye bedre på. Reiser jeg bort får han bøker og blader, og noen andre bamser å prate med, så det ikke skal bli så kjedelig for'n.(snakker med ham, gjør jeg også, på bergensk, fordi jeg fikk ham da jeg bodde der....) :o Jeg er SYK!!!! :o

Skrevet

Forresten, er det flere enn meg som har navn på (de fleste i allefall) bamsene sine? :ler2:

Skrevet

Hm...

Jeg har 2 i skapet....som jeg ikke klarer å kvitte meg med...

Gjest GreenSky
Skrevet
:oops: Jeg heter glammy og er bamsevenn!

Jeg har en bamse i senga som har vært med meg siden 24. desember 1974! Det er en han, selv om han tidvis liker å kle seg i rosa blondekjole...uvisst av hvilken grunn  :roll: jeg liker da ikke rosa 8)  

Jeg har nussa av bamsen munnen, hodet er sydd på flere ganger, blant annet med tanntråd, han har både rødsaft og rødvins-flekker, er ikke fullt så blank i pelsen lengre, men han er miiiiiiin!!!! Verste var da jeg glemte ham på togstasjonen i Bergen, da jeg var fem, og gråt så utrøstelig at konduktøren sporet opp Bamsen, og sendte ham etter med neste tog. Etter det har jeg passet mye bedre på. Reiser jeg bort får han bøker og blader, og noen andre bamser å prate med, så det ikke skal bli så kjedelig for'n.(snakker med ham, gjør jeg også, på bergensk, fordi jeg fikk ham da jeg bodde der....)  :o Jeg er SYK!!!! :o

Ah, du har også en "gammel-bamse"! Jeg har vokst opp med Bamsen min, vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten den, asså! :tommelsmil:

Gjest GreenSky
Skrevet
Verste var da jeg glemte ham på togstasjonen i Bergen, da jeg var fem, og gråt så utrøstelig at konduktøren sporet opp Bamsen, og sendte ham etter med neste tog.  

Foresten, bare lurte; Var du fem år gammel, eller var det for fem år siden...? :Hehe::engel:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Foresten, bare lurte; Var du fem år gammel, eller var det for fem år siden...? :Hehe::engel:

:oops: Tullejente! Jeg var fem år. Men snodig det ja, at vi har levd ordentlige bamseliv... Hva heter din da? Min heter bare Bamsen 8)

Gjest GreenSky
Skrevet

Men snodig det ja, at vi har levd ordentlige bamseliv... Hva heter din da? Min heter bare Bamsen 8)

Min er en humle, og til daglig blir den bare kalt for Humle. Til fest blir den kalt Cualtcha Qualcos, en by i Mexico hvor tante kjøpte Humle til meg. :hjerte:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Så utrooooolig søtt! Åhhhhhhh. Sukk!
Gjest Hulderjenta
Skrevet
Verste var da jeg glemte ham på togstasjonen i Bergen' date=' da jeg var fem, og gråt så utrøstelig at konduktøren sporet opp Bamsen, og sendte ham etter med neste tog. [/quote']

*snufs* Blir helt rørt av sånne historier jeg!

Har forresten en trofast venn som sitter i en stol på soverommet! :D Det er en langbeint gul katt som jeg har hatt siden jeg fikk den som toåring i 1979... Hullete og fæl er den blitt gjennom mange år med kosing, helt utslitt faktisk, og den har blitt lappet mang en gang. Den har jeg alltid vært helt avhengig av, den har fulgt meg i tykt og tynt i alle år. Og ble selvfølgelig med på lasset den gang jeg flyttet hjemmefra. Og som sagt, i dag sitter den i stolen på soverommet til meg og Huldermannen, sammenlappet og skjør men oi så glad jeg er i den! Må innrømme at jeg snakker med den enda.. :oops: Men ikke så ofte som før... Og INGEN unger får leke med den, for jeg er så redd for den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...