Gå til innhold

Foretrekker jenter å bli sjekket opp i edru tilstand (f.eks. midt på dagen) eller på byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil ta vedkommende mer seriøst om det er i "edru tilstand", men begge deler er fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Jeg var på byen i går for første gang på lenge og jeg ble forbauset over hvor mange jenter som ville ha kontakt med meg. Jeg ble såpass forbauset at jeg ikke sjekket opp noen, jeg bare smilte og nikket til jentene mens jeg pratet med kompisene mine. Av en eller annen grunn har jeg sett på sjekkingen som foregår på byen som negativ, men jeg tror jeg skal droppe den instillingen for det var utrolig mange deilige jenter ute i går ;)

Gjest Tidssone
Skrevet

Synes det er helt greit å bli sjekket opp hvorsomhelst.

• Liker 3
Skrevet

Ok.

Jeg var på byen i går for første gang på lenge og jeg ble forbauset over hvor mange jenter som ville ha kontakt med meg. Jeg ble såpass forbauset at jeg ikke sjekket opp noen, jeg bare smilte og nikket til jentene mens jeg pratet med kompisene mine. Av en eller annen grunn har jeg sett på sjekkingen som foregår på byen som negativ, men jeg tror jeg skal droppe den instillingen for det var utrolig mange deilige jenter ute i går ;)

Liker du russisk rulett så er ute på byen stedet, ja.

Skrevet

På byen, for da er jeg forberedt. Men gjerne i edru eller tilnærmet edru tilstand allikevel - jo fullere mannen er, jo mindre sjanse har han.

• Liker 1
Gjest Bella111
Skrevet

foretrekker til det daglige...det liker jeg faktisk veldig godt :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jo mer edru, desto bedre.

Fikser ikke en masse "øøøøøjjj", "fine puppær", og annet fyllepreik.

Men er mannen flink til å skjule at han er småfull, går jeg vel gjerne rett på limpinnen :sjenert:;-)

Skrevet

Men er dere edru da? (Eller tilnærmet edru)

Gjest Søgni
Skrevet

For å si det sånn: Kjempefulle Romeo som tar tak i deg bakfra på vei til taxikøa klokka to på natta, med baconpølse i halve trynet og erklærer (roper) at du er "vakrere enn sola på en maidag i *hjembygda*, og at han håper du vil bli med han hjem", han driter jeg i. Problemet er ikke at man er på byen, eller at man er berusa selv, men at han mister all troverdighet og appell, av en rekke årsaker som forhåpentligvis er åpenbare. Hadde det samme skjedd på dagtid, hadde jeg sikkert i tillegg trodd han var gal.

Unntak finnes helt klart, men en del forsøk på sjekking i berusa tilstand havner under kategorien "mindre elegant/troverdig". Dette mener jeg skjer oftere når man er berusa enn når man er edru. Samtidig er det nok også mer "akseptert" å sjekke på byen enn i hverdagen, så jeg kan skjønne at terskelen er høyere. Det som kjennetegner god sjekking er egentlig evnen til å te seg/kommunisere og å prate om noe interessant, uansett tid på dagen.

• Liker 4
Skrevet

?

Begge deler.. Men desverre er jeg veldig treig i å skjønne når noen sjekker meg opp midt på dagen i edru tilstand, tror ofte de bare er veldig hyggelige.. Så går det opp for meg etterpå, og da er det for sent.. Eller en gang skjønte jeg jo det da, da var han jo ganske direkte og spurte om jeg ville bli med å ta en kopp kaffe, men jeg hadde dårlig tid, dessuten ble jeg litt satt ut..

Gjest Søgni
Skrevet

Begge deler.. Men desverre er jeg veldig treig i å skjønne når noen sjekker meg opp midt på dagen i edru tilstand, tror ofte de bare er veldig hyggelige.. Så går det opp for meg etterpå, og da er det for sent.. Eller en gang skjønte jeg jo det da, da var han jo ganske direkte og spurte om jeg ville bli med å ta en kopp kaffe, men jeg hadde dårlig tid, dessuten ble jeg litt satt ut..

Jeg tror du er inne på noe. Sjekking på dagtid er kanskje ofte vanskeligere å tolke som sjekking, både på grunn av setting og forventninger.

Gjest Lenni20
Skrevet

daglig er vel det beste syns nå jeg, men nå er jo jeg i håp om å finne ei ordentlig kar .. dersom man ikke er ute etter et ligg så er vel byen det beste ..

Gjest Lenni20
Skrevet

Nei dette kom litt feil ut

mener at daglig er det beste

OM man bare vil ha ligg, DA burde man satse på byen :jepp::)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og synes det beste er å sjekke de opp på fest hjemme hos folk. Byen er så bråkete og usjarmerende, er mye greiere om man f. eks. sitter i en sofa og deler noen dranks.

Skrevet

Edru, selv om det er mer skremmende.

• Liker 1
Skrevet

Ja til mer sjekking i hverdagen:-) Eller, rettere sagt, flørting.

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg hadde blitt mer sjarmert av å bli sjekka opp midt på dagen, edru, enn berusa på byen. Sistnevnte er så vanlig og ofte lite sjarmerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...