Chord Skrevet 14. april 2012 #1 Del Skrevet 14. april 2012 Ja, tittelen sier vel det meste. Jeg leter etter lystette lameller, siden de lamellene jeg kjøpte for litt siden slipper inn mer lys enn jeg ønsker. Skulle egentlig bare kjøpt rullegardin eller noe sånt for å holde solen ute (har solen rett inn vinduet her), men det er et stort vindu, og lameller ser ganske bra ut :gjeiper: Så da er jeg på jakt etter lystette lameller. Eller kanskje mørke lameller blir det samme? Noen plasser på nettet jeg kan handle dette, eller noen butikker som har? Håper noen interiørgudinner kan hjelpe meg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #2 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har mørke grå lameller og de fungerer på langt nær så godt som rullgardina på soverommet. Du blir ikke blendet og det blir mørkere inne, men de er ikke soltette. De er nok for tynne i stoffet tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest najki Skrevet 14. april 2012 #3 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg kom over lystette lameller på Living i dag, så der har de det iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg kom over lystette lameller på Living i dag, så der har de det iallfall! Hm, blir litt for langt unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Midnattsol Skrevet 14. april 2012 #5 Del Skrevet 14. april 2012 Hallo Kjøpte mine på engelsk Ebay, og fikk noen kjempefine i flere farger.... Ingen problem med å bestille etter størrelse, og kjapp levering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå