Gjest Carmen. Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 (endret) Synes jo at hun er døds pen... men lurer skikkelig på om hun har botox?? leppene ser ikke helt naturlige ut.. Min lenke Endret 14. april 2012 av Carmen.
Gjest Elissima Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Hm vanskelig å si. Hun er den peneste jenta jeg vet om! Skulle ønske jeg så ut som hu, alle vil sikkert ha henne hele tida.
EvilQueen Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Botox brukes til å lamme musklene for å glatte ut rynker. Du mener sikkert restylane. Leppene hennes er naturlige. De var like store da hun var mye yngre. 1
Djungelvrål Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Jeg har set bilder av henne hvor hun har den typiske kanten mellom leppa og huden over, hvem har kant på leppa utenom afrikanere? Så ja jeg tror hun har fikset dem.
Eliine Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 (endret) INGEN mennesker har BOTOX i leppene,kjære deg! BOTOX er et muskelavslappende middel, mest brukt på sykehus (bla for å dempe muskelkramper hos nyfødte),som behandling mot svetteproblemer og mot migrene. Ellers mye brukt for å redusere linjer og rynker, da spesielt SINNARYNKA, og på andre utvalgte muskler i ansiktet. RESTYLANE derimot, en hyaluronbasert filler,- brukt til å jevne ut linjer og rynker (da gjerne i kombinasjeon med botox) og spesielt mye brukt for å forstørre leppene. Håper det bidro til en ørliten oppklaring:) Endret 14. april 2012 av Eliine
Eliine Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Synes jo at hun er døds pen... men lurer skikkelig på om hun har botox?? leppene ser ikke helt naturlige ut.. Min lenke Jeg kan med 100% sikkerhet si at hun har restylane i leppene, typisk "ande-nebb" (For mye restylane) Ellers nydelig jente, men burde droppet filler i leppene.
Gjest Vodka Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Litt spesielt at noen med allerede fyldige lepper tar restylane. Men hun ser jo veldig bra ut.
Eliine Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Litt spesielt at noen med allerede fyldige lepper tar restylane. Men hun ser jo veldig bra ut. De aleller fleste ser at disse leppene ikke er naturlige.... Jeg ser det klart og tydelig, synd-for hun ser ut som en flott jente -men hun ville vært mye vakrere med sine naturlige lepper
Djungelvrål Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Enig. Jeg ser liksom bare kjeften hennes når jeg ser trynet hennes. Akkurat som jeg ser bare pupper på en kropp hvis noen har lagt inn en halv liter silikon i hver pupp.
Fashionistaen Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 (endret) Jeg har set bilder av henne hvor hun har den typiske kanten mellom leppa og huden over, hvem har kant på leppa utenom afrikanere? Så ja jeg tror hun har fikset dem. Jeg har det, og jeg er ikke afrikaner. (og uten restylan også) Verdens høyeste mann kommer fra et land der gjennomsnittshøyden er 157 for kvinner og litt over 160 for menn. Unntak finnes overalt og på det andre bildet hadde hun jo klart større lepper gjennomsnittet.Er dog enig med dere at det ser ut som om hun har fått fiksa på leppene! Endret 15. april 2012 av Fashionistaen 1
Lovealii Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 Leppene hennes er ekte. De har alltid vært sånn! Har en venninne som ser ut som hun har tatt restylane, men hun har ikke rørt dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå