Gå til innhold

Jeg trenger hjelp.Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg sitter her på gråten og aner ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg har vært sammen med min kjære i et halvt år nå og vi har hatt det utrolig fint sammen. Han er bare helt utrolig på alle måter og jeg har aldri følt liknende.Men vi har krangla endel. Men kranglinga har gått over igjen, og det har blitt som før. Men etter den siste krangelen før nyttårsaften har jeg bare gått rundt og vært lei meg.

Jeg klarer ikke sette fingeren på hvorfor jeg er lei meg. Det er nemlig ikke en bestemt krangel jeg er lei meg for. Jeg har lagt alle kranglene bak meg. Jeg elsker han like mye som før og det er bare han jeg vil ha. Men siden jeg begynte å bli sånn trist etter siste krangelen, har det kanskje noe å gjøre med at begeret har rent over?

Men det er jo ikke det jeg vil! Det eneste jeg vil er å ha han! Så denne tristheten er mot min vilje! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli glad igjen.

Det skal også sies at han bor mange mil fra meg og dette er nok også med på å gjøre meg trist.

Men vi sees jo annenhver helg, og jeg har jo holdt ut avstanden før.

Før juletider var han hjemme på besøk hos meg i flere uker, og da var det veldig tungt da han dro igjen. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre for å bli glad igjen!

Har noen opplevd liknende og har forslag til hva jeg kan gjøre?

Mvh anonym og trist jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at kombinasjonen krangler og avstand mellom dere er årsaken til at du er lei deg og trist.

Du sier at du har takla avstanden mellom dere før, men det er jo sånn at etterhvert som man blir kjent og kommer videre i forholdet så får man også andre behov og krav til forholdet! Kanskje du har behov for å se mer til din kjære enn det du får nå som situasjonen er som den er?

Jeg tror heller ikke at dette med kranglene er eneste grunn til at du er trist nå, men ettersom du selv trekker fram disse i innlegget ditt, så tror jeg kanskje de betyr mer for deg enn du selv tror.

Jeg syns du skal snakke med kjæresten din jeg, evt. skrive et brev til han. Jeg tror kanskje det kan lette hjertet ditt.

Håper du snart blir glad igjen! :D

vh Kverula

Skrevet

Kverula er inne på noe der...

Jeg har selv vært i et avstands forhold, og husker jeg ofte var veldig trist og lei. Ikke fordi vi kranglet så mye men alt blir litt vanskeligere når avstanden er stor. Ofte kom kranglene fordi vi misforstod hverandre. Følte meg nesten alltid trist og tom etter telefonsamtaler eller når han dro.

Vi fikk det mye bedre etter at vi flyttet isammen. Har du mulighet til det ville jeg prøvd alt på dette.

PS! Det er jo egentlig ikke unaturlig heller da at du er litt trist, du går vel å savner kjæresten din da vet du :D

Lykke til! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...