AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Hadde verdens fineste hud før... men nå har jeg svarte ringer rundt øynene og man kan se at huden min er sliten... hva kan det skyldes? jeg legger meg ganske sent, sån ca 2-3 tiden i løpet av det året. kan det være derfor??? er også litt stressa .
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Å legge seg sent, samt å være stresset, fremkaller ofte sorte ringer under øynene om du ikke er lett plaget med det fra før av, ja.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Nei har aldri hatt de skal prøve å snu på døgnrytmen min.
Chocoholic Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Jeg får også veldig sliten hud og mørke ringer i eksamensperioden: lite søvn, stress og dårlig mat herper huden min til tusen. Det som funker for min del, er å bruke produkter med "brightening" i navnet om dagen og så bruke produkter som gir mye fukt om natten. Prøv å bruke en skrubb for å friske opp huden (Origins brighter by nature er veldig god og frisker opp huden), et bra serum og en god fuktighetskrem om natten (jeg bruker per nå estee lauder advanced night repair + Origins night-a-mins), og så en oppfriskende glødende fuktighetskrem om dagen (jeg bruker brighter by nature av Origins). Du kan også sminke det bort til en viss grad mens huden "heles". Bruk en corrector + concealer under øynene for å bli kvitt mørke ringer. Bruk en lysreflekterende foundation eller en farget dagkrem (Laura Mercier tinted moisturizer for dry skin er veldig bra) og en frisk blush til å gi farge i kinnene (MAC posey er bra). Da kan du ihvertfall jukse deg til frisk hud
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Nok søvn, nok vann, sunt kosthold med mye grønnsaker. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Bortsett fra vanlig hudpleie og nok søvn, så er denne kuren god http://www.feelunique.com/p/Decleor-Source-DEclat-10-Day-Radiance-Powder-Cure-10ml .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå