AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Jeg trenger et helt ok sett badetøy, helst ikke noe dyrt fra sporten, men fra lindex, hm eller noe lignende. Men når er det i butikkene? Pga litt enorme pupper, og det at jeg er smal ellers, må jeg være der og fysisk tilpasse og prøve badetøyet før jeg kjøper.. Derfor er det ikke mulig for meg å shoppe online, har sett litt der. Takk for svar!
Gjest Cupcakes Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 (endret) De fleste butikker som fører badetøy har begynt å få inn mye alt nå til stor byste, som jeg selv har (ellers sma på resten av kroppenl) vil jeg anbefale både badetøyet og undertøyet til change Endret 14. april 2012 av Cupcakes
Ananas. Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Lindex har inne nå, de har mange med vanlig omkrets og stor cup, noen ganske nøytrale og andre skikkelig kule. Jeg digger det, for det er så sjeldent:)
FantasDick Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Alle butikkene som selger badetøy hadde fått inn masse da jeg var i byen (trondheim) på fredag.
akrich88 Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Kjøpte nylig bikini på Kapp Ahl, fine fine den. De har det overalt nå. Bik Bok har maaange fine inne nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå