Gå til innhold

Endring av selvangivelsen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde flere inntekter i fjor, en av dem har ikke blitt tatt med på selvangivelsen. Så langt har jeg fått lagt inn arbeidsgiver og inntekten - men skal jeg ikke legge inn beløpet jeg har skattet av dette også? Jeg finner nemlig ikke noe sted å gjøre det... Har lett og lett på Skateetatens nettsider og googlet masse uten å finne noe svar. Irriterende. Noen som vet? På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På siste siden i selvangivelsen, hvor det står hvor mye du har skattet, hvor mye du skal skatte og om du har restskatt eller til gode; stemmer summen av betalt skatt med alle lønns- og trekkoppgavene dine? Eller mangler denne ene der også?

AnonymBruker
Skrevet

På siste siden i selvangivelsen, hvor det står hvor mye du har skattet, hvor mye du skal skatte og om du har restskatt eller til gode; stemmer summen av betalt skatt med alle lønns- og trekkoppgavene dine? Eller mangler denne ene der også?

Den manglet der også.

AnonymBruker
Skrevet

Den manglet der også.

Men jeg burde kanskje legge til: jeg fikk et brev fra Skateetaten som informerte om at disse opplysningene ved en feil ikke har kommet med på selvangivelsen, og at jeg må "føre lønn og eventuelle andre manglende opplysninger" før jeg leverer. Så jeg vet ikke om det betyr at de egentlig har disse tallene?

Skrevet

Jeg tror skatteetaten har disse tallene da, og at skattetrekket automatisk kommer med i ligingen. Men er ikke helt sikker. jeg ville tatt en telefon til de på mandag, og hørt med de hvordan du skal forholde deg til dette, hvis det ikke er mulighet til å endre det i altinn.

AnonymBruker
Skrevet

Å ta en telefon er nok det smarteste, ja. Takk for hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...