Glawii Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Liker godt de programmene som går på MAX, som feks pantelånerne. Noen som har sett det? Er det bare meg, eller virker det litt falskt til tider? syntes det er så mangen smålige samtaler og væremåter som er et skuespill, det virker så falskt av og til. Men man vet jo aldri, finnes jo mangen rare mennekser.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 jeg tror det er sånn med La Ink. du skriver inn på feks nettsiden dems litt om deg hva slags tattovering du vil ha blablabla..så får du kansje være med på programmet... det er sikker noe alla det sånn at dem vet hva som kommer inn så dem er nok litt forberett.kansje derfor det virker falsk? jeg vet ikke..bare gjetter altså
Gjest boblebrus Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Jeg liker godt pantelånerne (i Las Vegas, der det er mer antikvitetsfokus og humor, i Detroit er det bare drama-o-rama, selv om jeg ser på det også av og til). Tviler ikke på at mye er manus, det må liksom til for å lage show og god TV. Noen ganger er det veeldig åpenbart at de har fått instrukser, "si det, gjør sånn" osv. Men det er det jo sånn i veldig mange dokumentarprogrammer nå om dagen har jeg inntrykk av, alt for å skape underholdning. Så lenge det ikke blir for mye manus (ala The Hills) synes jeg det går greit. Og så lenge de holder fokus på greia, og at ikke alt blir masse drama og intriger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå