Gå til innhold

Elixia medlemskap og gruppetimeplan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må man være medlem i minst 1 år, eller finnes det medlemskap som varer 6 måneder?

Og hva koster det?

En annen ting jeg lurer på ang. gruppetimeplanen. Nå spør jeg sikkert veeldig dumt, men hva er Core?

Og betyr det noe når det står i en markert hvit klamme? Hvis noen skjønte det.

:klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som om de har 12 mndr. binding :-? Mnd.pris 489 -

Trener ikke der så jeg er ikke 100% sikker på dette...

Skrevet

Uff, det var dyrt. :-?

Skrevet

Håper noen kan svare på spørsmål ang gruppetimeplanen også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Stikk innom dem å spør! Eller ring, send mail el. Prisene varierer ofte fra senter til senter. core er sikkert trening som hovedsaklig bygger opp "grunnleggende" muskler som er viktige i hverdagen. Som rygg og mage - bevegelighet.

Skrevet

Jeg gjorde det, like greit. :D Takk for svar.

Skrevet

Man må binde seg for et år.

Jeg betalte studentpris kr 389,-.

Core er trening hvor man bruker kroppens egen vekt som motstand og man trener hovedsakelig mage og rygg. Veldig god og ikke minst viktig trening. Trivdes godt der, men sa jeg opp etter 1 1/2 år. De hadde endret regler for pause i abonnementet uten å varsle medlemmene. Ganske dårlig gjort syns jeg. Jeg hadde abonnementet på stedet der jeg studerer og skulle hjem i julen (egentlig november til midten av januar) , så jeg ville ta pause da. Men det viste seg at jeg måtte ha "gyldig grunn" for å ta pause nå. Jeg måtte vise frem flybillett (jeg kjører hjem med bil), lege-erklæring eller brev fra arbeidsgiver for å få pause. Prøvde å forklare meg, men det nyttet ikke! Da sa jeg "faen heller, få oppsigelsesskjema!"

Så da sa jeg opp. Hadde ikke trent noe særlig siden mai likevel og fikk bare dårlig samvittighet for det).

Og der jeg trente virket ikke ventilasjonen skikkelig på dager med høy luftfuktighet (da man trenger det mest!). Dessuten var det knapphet om plasser på de beste timene (måtte komme minst en 1/2 time før for å få plass) og det kunne være kø for å varme opp (tredemøllene, step - og elipsemaskin).

Det er min erfaring fra Elixia.

Nå har jeg heller bestilt meg egen step-elipsemaskin jeg!! Spart inn på under ett år!

Skrevet

Hm, det var jo ikke bra. Får håpe jeg får en bedre erfaring enn det. Jeg fikk bedriftsrabatt så må betale rett over 400 kr per mnd. Slapp innmeldingsavgift på 860 kr pga januartilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...