Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en ny øyeskyggeprimer. Hvilken er din favoritt?

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

har ikke prøvd de selv, men e.l.f har en billig en, alt er billig! gosh har en også på en tube, foundationprimeren der er vertfall veldig bra :) gosh er generelt bra merke ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker coastalscents shadow worx matte. Den skulle bare være en midlertidig greie til jeg hadde råd til UDPP, men den funker så bra for meg at jeg har ikke hatt behov for å bytte den ut ennå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne fra ELF. Har brukt paint pots (painterly og soft ochre) fra MAC, men foretrekker primeren fra ELF.

Skrevet

Art deco har en liten krukke med øyenskyggeprimer som koster rundt 100-lappen og gjør at øyenskyggen sitter godt.

Gjest Armule
Skrevet

Jeg bruker MAC's Paint pot i Painterly som primer, og det fungerer fint for min del! Den dekker blodårer, i tillegg til å holde bra på skyggene.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper dere i butikk eller på nett?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Urban decay primer potion! Jeg kunne ikke bruke øyenskygge før pga. oljete øyelokk, men denne gjør at sminken sitter som limt fast! :rodmer:

Skrevet

Urban decay primer potion! Jeg kunne ikke bruke øyenskygge før pga. oljete øyelokk, men denne gjør at sminken sitter som limt fast! :rodmer:

HVOR får du tak i den?? Har lett overalt!!

Gjest BabyBlue
Skrevet

HVOR får du tak i den?? Har lett overalt!!

Jeg TROR jeg kjøpte den på beautybay.com...?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker MAC's Paint pot i Painterly som primer, og det fungerer fint for min del! Den dekker blodårer, i tillegg til å holde bra på skyggene.

Samme her. :)

Både UD og ArtDeco er for sterkt parfymerte for min del og gir meg utslett og såre øyelokk.

Skrevet

Skriver under på Urban Decay primer potion. Har super fete øyelokk, men med denne så sitter skyggen hele dagen frem til jeg tar den av.

AnonymBruker
Skrevet

Skriver under på Urban Decay primer potion. Har super fete øyelokk, men med denne så sitter skyggen hele dagen frem til jeg tar den av.

Signerer på denne jeg også, den funker ekstremt bra! Til og med på meg med tunge og fete øyenlokk!

Skrevet

Art Deco sin er god, men jeg reagerer dessverre på den om jeg bruker den for ofte. Nå veksler jeg mellom primer fra Urban Decay og Too Faced, og jeg tror jeg liker UD sin best.

Siste øyeskyggeprimerbomkjøp var forøvrig Smashbox sin. Utrolig dårlig primer! Øyeskyggen la seg i striper ila. få timer.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Heller mot UD, men ser jo at det er flere som reagerer på den :S

Skrevet

Jeg bruker den fra ArtDeco. Bruker den hver dag, og har aldri reagert noe på den.

Skrevet

Jeg har veldig oljete øyelokk, og er fornøyd med Urban Decay. Likevel er jeg på leting etter en ny, tenkte å lete etter en mineralprimer, noen som har kjennskap til det? Liker ikke å kline på en primer med så mye rart på øyelokkene mine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...