Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #1 Del Skrevet 21. januar 2004 Vet det er mange hotelllinker til London her, men de fleste anbefalte hotellene ligger ikke i dette området som jeg er interessert i. Noen som vet om ok hoteller i dette området??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorella (ikke pålogget) Skrevet 21. januar 2004 #2 Del Skrevet 21. januar 2004 Rathbone Hotel, -men ganske dyrt om jeg hsuker rett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Lords hotel; billig og bra og sentralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 25. januar 2004 #4 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg bodde på The Strand Palace Hotel i sommer. Det er en liten spasertur unna Covent Garden og Leicester Square. Ser rålekkert ut, og det er det forsåvidt også, men rommene våre var bare helt ok. Betalte rundt 500kr for et enkeltrom. http://www.strandpalacehotel.co.uk/home.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå