AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Jeg har aldri vert noe glad i kaker og søtsaker, men nå de 2 siste mnd har jeg vert ekstrem... kommer det kake på bordet kan jeg fråtse som en gaaaal, og jeg får skikkelig matkick av det... er jeg kvalm, eller kaken er tom henger jeg i kjøleskapet resten av kvelden... i ukedagene spiser jeg sundt, i helgene også (sålenge det ikke er selskap som blir servert kake i), jeg blir stappmett, men bare MÅ spise litt til. Før kunne jeg alltid ha kake stående i hus, det gjorde meg absolutt ingenting. Men nå må jeg fryse hvert eneste stykke for at jeg ikke skal gå rundt å frotse... hva skjer med meg ? blir litt redd for at jeg oppfører meg sånn, særlig siden jeg aldri har vert noen søtmoms. Nå skal det sies at det har vert noe familieselskap og lignende hver helg, og jeg gruer meg allerede til søsndag for da er det selskap igjen, og da får jeg enda et søtkick! Når jeg først er begynt, så greier jeg ikke stoppe. Så det lureste er å ikke begynne. Men før kunne jeg ta 1 stykke å være fornøyd med det! Nå har jeg holdt på sånn hver helg i ca 1-2 mnd, og ikke lagt på meg et gram! kommer jeg plutselig til å ese ut, og legge skikkelig på meg ? eller går det greit siden det bare er en gang i uken ? beklager langt innlegg, men blir litt redd av å "oppføre" meg sånn, spiser til jeg nesten sprekker den dagen jeg har spist søtt..
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 takk for et serriøst svar. om Big is beautiful har vi mange meninger om, og du har forsåvidt rett. Men det betyr ikke at jeg vil være det!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 nei, jeg er ikke gravid, jeg har mistet mensen, men har tatt to graviditetstester. Jeg har gått ned 32 kg. Mistet mensen i et år før jeg endret livsstil, etter - 10 kg kom mensen tilbake regelmessig. men etter de 6-9 siste kg har jeg mistet den igjen,.
Gjest Vodka Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 sjekk hormoner, blodsukker og sånt hos legen? Kan være noe galt der
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 har sjekket alt sånt hos legen, og alt er på tipp topp.. og gjennom hele vektnedgangen har alt vert stabilt og fint, men som sagt de 2 siste mnd har jeg fått skikkelig søt, og generelt matkick.. vil stappe i meg alt jeg kommer over.. og det verste er at jeg gjør det også.. greier ikke ta meg selv i nakken og si at nok er nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå