Gå til innhold

Ungen spiste leppomade

Anbefalte innlegg

Gjest agnesb
Skrevet

Han er 1,5 år og spiste nesten halve "eos" leppebalsam.

Er dette farlig?

Det er den runde ballen jeg tenker på om noen vet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noe videre farlig, men at han får problemer med magen de neste dagene er nok sansynling...

AnonymBruker
Skrevet

Neppe spesielt farlig. Jeg synes leppomade smakte godt når jeg var liten, så jeg pleide å spise det jeg og.

Gjest EryMax
Skrevet

Den er økologisk og 100% naturlig, tror det kommer til å gå fint med barnet.

Gjest Macaron
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva eos inneholder, men de aller fleste leppepmader inneholder hovedsakelig vaselin. Vaselin er jo olje, altså fett, så det kan kanskje hende at hun kan få litt diaré? Hvis du er engstelig kan du jo også ringe Giftinformasjonssentralen.

Skrevet

Kanskje ikke helt sammenlignbart, men hunden min har spist en del av disse og da jeg sjekket innholdsfortegnelsen fant jeg ikke noe giftig. Det ville jo også ha vært litt rart med tanke på at det er ment å smøres på leppene. Mengden utgjør vel også maksimalt et par gram, så jeg ville nok ha tatt det helt med ro og jeg tviler på at det er nok til å gi magetrøbbel også.

Gjest EryMax
Skrevet

For å få lepper som ser velpleide og sunne ut, har eos laget en 95 % økologisk, 100 % naturlig lip balm helt fri for petrolatum og parabener. Full av antioksidant-rik vitamin E, lindrende sheabutter og jojobaolje. eos lip balm holder leppene fuktige, myke og utrolig glatte. Den har en innovativ, vakker og delikat emballasje. Enkel og perfekt formet til leppene dine. eos smooth sphere organic lip balm.

Det er ikke noe vaselin i EOS

Skrevet

Nei, går nok helt fint. Tantebarnet mitt spiste opp alle leppeomadene mine da hun va liten :sjenert: Tilogmed den som ikke lagdes mer og som var min favoritt :snurt:

Skrevet

Husker jeg spiste en blå lypsyl som lita, gikk helt fint det :fnise:

Skrevet

Jeg husker at jeg spiste opp alle leppomadene som var i huset :P

Det var en som var gul som var den absolutte favoritten, smakte kjempe godt! :)

Skrevet

Nå blir det silkebæsj, gitt.

• Liker 1
Skrevet

Leppomade/ leppeomade :fnise: Får nok kjeft nå, men det heter LEPPEPOMADE :filer:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...