AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Hvordan begynner jeg? Vet man skal bruke adresse, saksnummer, dato, og høflige fraser. Noen som har klaget? (Bv ansatt anbefalte meg å klage, for jeg fremstår som meget ustabil.
liv Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Bare skriv et enkelt brev der du skriver til overskrift at det er klage på vedtak nr. Så skriver du bakgrunn for klagen og hva du er uenig i i vedtaket og at du ønsker å få omgjort det. Trenger ikke være store greier.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Tror du bør få hjelp til å skrive brevet, rettskriving er en fin ting. 2
Harlekin Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Tror du bør få hjelp til å skrive brevet, rettskriving er en fin ting. Det var ikke noe særlig feil i TS' innlegg. Uansett er ikke dette TS spør om.
liv Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Rettskrivning er ikke det viktigste i klagen for å si det sånn 1
Gjest *Røyskatt* Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Rettskriving betyr ingenting i en klage. Bare skriv ned vedtaksnummer, dato etc, og de punktene du er uenig i. Begrunn hvrfor du er uenig, og det er alt du trenger.
Muscae Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Det var ikke noe særlig feil i TS' innlegg. Rettskrivning er ikke det viktigste i klagen for å si det sånn Rettskriving betyr ingenting i en klage. Det er greit å skrive barnevErnet riktig da.... 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Tror du bør få hjelp til å skrive brevet, rettskriving er en fin ting. eh... rettskriving er oppskrytt man har jo rettskr. prog på dataen
@laide^ Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Man har vell rett på fri advokat i slike saker hvis jeg ikke tar helt feil. Anbefaler deg å ta kontakt der jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 man har rett på hjelp til dette, snakk me barnevern ansatt
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 Man har vell rett på fri advokat i slike saker hvis jeg ikke tar helt feil. Anbefaler deg å ta kontakt der jeg. Nå vet ikke jeg akkurat hva denne saken gjelder, men jeg tror man bare har krav på fri rettshjelp dersom bv har formidlet at de vi fremme sak for fylkesnemda om omsorgsovertagelse.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 Husk for all del at det heter barnevernet med E. Rettskriving er ikke det viktigste nei, men et brev full av skrivefeil gir ikke akkurat noe bedre inntrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå