AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Jeg tenner utrolig mye på rike kvinner. Bryr meg ikke hvordan de ser ut. Er så sexy med stausen, makten og pengene liksom. Men hvordan finner man dem og hvordan sjarmere dem? 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Du må ha den diggeste kroppen, hvite tenner, sexy look og for å ikke glemme, en stor pikk! 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Jeg tenner utrolig mye på rike kvinner. Bryr meg ikke hvordan de ser ut. Er så sexy med stausen, makten og pengene liksom. Men hvordan finner man dem og hvordan sjarmere dem? Her 1
Larsern Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Jeg tenner utrolig mye på rike kvinner. Bryr meg ikke hvordan de ser ut. Er så sexy med stausen, makten og pengene liksom. Men hvordan finner man dem og hvordan sjarmere dem? til dere som roper troll; siden disse preferansene så bevist gjelder for kvinner, hvorfor ikke for menn? Letteste måten er å ha høyere status, mer makt og mer penger. 2
Steinar40 Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Det finnes helt klart "gold digger" mannfolk også, ja.
makkapakka Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Bare utgi deg for å være dørmatte så sklir du rett inn i varmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå