AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jada.. Hva var det jeg ikke forsto igjen?! Topp stemning, klina første kvelden, date påfølgende uke, ny date, mye moro, og så..... Stille. Kan noen svare meg på : Hva er der som får gutta til å plutselig fade dama ut??? Noe vi jenter sier? I så fall hva? At vi er for fulle? At vi er for utadvendte? JEG VIL HA FASITEN! Takk. Og god natt ;-) 1
belle_ Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Kanskje du er for masete, for frempå, for villig, for hva som helst i grunn.. Er ikke noe fasit. Aner ikke hva du kan gjøre. Trenger ikke være noen spesiell grunn heller, kanskje han bare ikke likte deg når dere ble bedre kjent? Beste er bare å trekke seg unna, og move on.
Gjest .-L-. Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Kanskje han fant ut at du ikke var hans type. 2
Maus Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Jada.. Hva var det jeg ikke forsto igjen?! Topp stemning, klina første kvelden, date påfølgende uke, ny date, mye moro, og så..... Stille. Kan noen svare meg på : Hva er der som får gutta til å plutselig fade dama ut??? Noe vi jenter sier? I så fall hva? At vi er for fulle? At vi er for utadvendte? JEG VIL HA FASITEN! Takk. Og god natt ;-) Kanskje han traff/datet noen andre også?
Steinar40 Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Kanskje han traff/datet noen andre også? Dette tror jeg også er det mest sannsynlige scenarioet her. Og derfor er det bare idioter som ikke forvisser seg om at den andre ikke dater noen andre samtidig.
Maus Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Forvisser seg om at den andre ikke dater noen andre samtidig. Det klarer man ikke. 2
Steinar40 Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Det klarer man ikke. Man klarer ikke å forhindre at folk juger, nei. Men hvis man spør så må de ihvertfall enten si sannheten eller juge. Noe som ikke skjer hvis man ikke spør. Og et individ som juger har uansett ingen verdi.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 TS her. Hehe, jeg hørte fra han igjen og han er forresten interessert. Som noen sa her: kanskje jeg var for (åpenlyst) keen. Var/ er nok det. Men hva f gjør man når mr man plutselig er der?! Venter... Skal prøve litt til. Ps. Han dater ikke andre. Fordel med å møte en venn til en venn Jeg har alltid tenkt at det er best. Da får jo han (forhåpentligvis) høre hvor bra jeg er også 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå