Silisium Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 (endret) Hei! Jeg skal kanskje leie en studiohybel, og jeg tenker bare litt angående eventuell møblering osv. Har grublet meg grønn på hva den smale rektangulære formen helt i hjørnet til høyre er for noe? Den med slike striper på som går oppover langs veggen.. Noen som har en idè, eller som kan noe om slikt? Masse takk for hjelp! Edit: Det ser ut til at det som er tegnet opp ved siden av er en seng, men jeg lurer altså på hva den avlange saken med striper er Endret 13. april 2012 av Silisium
lillemeg90 Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Kan det være noe sentralvarme/vifte ting?
Silisium Skrevet 14. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2012 Ja, det kan jo godt være det ja! Skulle spurt utleier, men er ved et universitet, så er litt tungvindt Greia er at jeg evnt. ønsker å plassere en seng på 120x200, og da er jeg avhengig av å bruke hele plassen helt nederst til høyre. Så satser på at det er i taket eller gulv Hjertelig takk for svar!
O'hara Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Er det over karmhøyde, så skal det gjerne være stiplet linje for å vise at det ikke står på gulv.
Minya Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Det er tegnet for en bokhylle. Min farmor har en seng som er plassert på samme måte, med en hylle mellom sengen og veggen. Hyllen står omtrent 20-30cm høyere enn sengen og det er plass til ganske mange bøker der. Du kan også bruke den som nattbord og sette lampe og vekkerklokke der. Hvis ikke de har valgt feil tegn og det er en innebygd radiator, den kan også brukes som hylle.
Mayflower Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Jeg tenkte med en gang at dette er en vegghylle.
Silisium Skrevet 15. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2012 Tusen takk for svar alle sammen, det var greit med litt synspunkt! Jeg tenker å plassere en seng helt inntil veggen. Tror dere altså at hyllen i så fall begynner over sengen (slik at sengen kan stå inntil veggen)?
Gjest Armule Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 (endret) Det første jeg tenkte på var klesskap! Ser ut som en stang, med masse kleshengere og noen sko. edit: sorry, jeg så øverst til høyre. Endret 15. april 2012 av Cervix
Minya Skrevet 17. april 2012 #10 Skrevet 17. april 2012 Tusen takk for svar alle sammen, det var greit med litt synspunkt! Jeg tenker å plassere en seng helt inntil veggen. Tror dere altså at hyllen i så fall begynner over sengen (slik at sengen kan stå inntil veggen)? Det kommer helt an på, det tegnet brukes for begge deler, både de hyllene som er fast i gulvet som du kan sette sengen inntil, og de som er fast i veggen slik at sengen kommer innunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå