AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Hvor ofte tørker dere støv? Jeg blir gal. Etter noen få dager er det like støvete igjen. Har aldri latt hybelkaninene få formere seg altfor fritt, men det virker som de konspirerer og lager støvhælvete bare for å kunne sitte der i kroken sin og le av meg. Særlig på soverommet, der blir det enda raskere støvete enn ellers. Synes alltid det virker mer eller mindre konstant støvfritt hos andre... men nekter å tro at de går rundt med kosten hver bidige dag? De nekter ihvertfall for det selv. Skjer'a?
Antlers Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Jeg pleide å tørke støv én gang per uke. Det var nok til at det så støvfritt ut hjemme hos meg. Nå tørker jeg støv hver dag, men det ser støvete ut igjen bare noen timer senere (spesielt på soverommet). Skjønner ikke hva som skjer jeg heller
Belima Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Støver ned hos meg også og jeg skylder på gulvene mine. J*vla parketten. Da jeg hadde tepper (for lenge siden) så holdt det med en gang i uka. Når jeg rister opp dyner og puter så støver det jo, så på soverommet forstår jeg det jo, men ikke i stua.
Ryvre Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Syns også det virker som at det er støvfritt hos alle andre enn hos meg selv Men det har vel noe med at man ser sitt eget støv så mye bedre da vi vet hvor alt støvet er Jeg prøver å tørke over overflatene en gang i uka, ellers går jeg litt kjapt over når jeg vet jeg får besøk. Her støver det veldig pga inneklimaet i tillegg til dyra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå