Gjest Cuddly Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Blir jo helt hekta her... Erfaringer med strawberrynet? Er det sikkert og greit, eller... Det sto fri frakt over hele verden, kan det stemme?
Saga Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Tror de fleste har gode erfaringer og fri frakt stemmer :D Gjør et søk i dette forumet da denne diskusjonen har vært oppe flere gang før, du finner nok noe der :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #3 Skrevet 21. januar 2004 Jeg har bestilt veldig mange ganger,ca 14 er blitt stoppet 1 gang. men jeg bestiller for under 200 hver gang. du får jo mer rabatt etter hver bestilling ,og det er jo portofritt. så når du har kjøpt 20 ganger får du 10 prosent resten av livet....
~Moon~ Skrevet 21. januar 2004 #4 Skrevet 21. januar 2004 Blir jo helt hekta her... Erfaringer med strawberrynet? Er det sikkert og greit, eller... Det sto fri frakt over hele verden, kan det stemme? Ja, Strawberrynet er sikkert og greit, og det stemmer at du slipper fraktutgifter. Har bestilt derfra mange ganger, 1 pakke er blitt stoppet i tollen. Jeg er derfor ikke så nøye med å kjøpe for under 200,- som er tollgrensa. Skulle du få krav om betaling av toll, dekker også Strawberrynet dette. Jeg er hvertfall strålende fornøyd med dem, og de svarer kjapt og greit på mail om man lurer på noe.
Gjest Cuddly Skrevet 21. januar 2004 #5 Skrevet 21. januar 2004 SÅ FINT, SÅ BRA, SÅ FLOTT :D TAKK, DERE ER SUUUPRE!!!
Saga Skrevet 21. januar 2004 #6 Skrevet 21. januar 2004 Har bestilt derfra mange ganger, 1 pakke er blitt stoppet i tollen. Jeg er derfor ikke så nøye med å kjøpe for under 200,- som er tollgrensa. Skulle du få krav om betaling av toll, dekker også Strawberrynet dette. Begynner å bli fristet selv her.. Hva hendte når pakken ble stoppet i tollen? Kom det noe betalingskrav og fikk du pakken?
~Moon~ Skrevet 21. januar 2004 #7 Skrevet 21. januar 2004 Begynner å bli fristet selv her.. Hva hendte når pakken ble stoppet i tollen? Kom det noe betalingskrav og fikk du pakken? Det kommer betalingskrav,ja. Jeg sendte en mail til Strawberrynet og spurte om de dekket dette, og det ville de gjøre. Jeg faxa først kopi av bestillingen til posten, så betalte jeg fakturaen. Så sendte jeg kopi av fakturaen på fax til Strawberrynet. Det tar ca 14 dager fra Strawberrynet setter inn pengene på kontoen din til du har de. Så kom pakken min etter 3-4 dager. Blir litt ekstra venting om den blir stoppa i tollen, men siden man slipper utgifter er det verdt risken syns nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå