Gjest stasypus Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Som jeg har lest og hørt for ca 2 år siden så har Maya folk klart å sette dato der veren skal gå under den 21 desember 2012. Det har vært mye spekulasjoner rundt dette for det skulle liksom være en dommedag i 2000 tallet men skjedde ingenting da. Og nå er det liksom helt sikkert at i 2012 så skjer det og bla bla. For å være helt ærlig tror jeg at det kan være noe der som endrer folkets tilværelse med tanken på at det har vært enormt mye naturkatastroffer og lignende. Men at hele verden går under tror jeg ikke så vedlig mye på. Selv om det er skremmende at det skal være nøyaktig dato for når det skal skje. Nærmere bestemt 21 desember kl 11.11 i år. Har lest i avisen (VG) at i USA så begynner folk å gjøre forberedelser med å lage underjordiske hus og slikt. Begynner liksom å lure, er det så mange som tar det alvorlig? Burde vi bekymre oss? Hva tenker dere rundt dette? Alt kan jo ikke bare forsvinne den dagen.... Eller...?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Det er mye skriverier på web som bare er der for at folk skal klikke seg inn på websider slik at folk kan tjene penger på annonser og antall klikk. Og ting som skremmer selger, desverre. Jeg har også lest disse, da jeg synes det er morsomt og spennende å lese. Det var feks snakk om at kometen som kom i fjor skulle gjemme nibiru, en fryktelig planet hvor det bor øglelignende personer på. Den skulle ødelegge jorda, men den kom aldri. Det er også snakk om at fryktelige jordskjelv og vulkanutbrukk skal brekke opp overflaten på jorda,polene skifter osv på grunn av denne planeten ( nibiru, planet x) Du vil også finne at de som lager videoene om dette på youtube vil selge deg sølv (!) og oppfordrer deg å flytte til høyere områder, slik at ikke flodbølgen skal komme å ta deg - Det er bare skremmende historier, og tull og tøys. Det kan godt være at vi vil oppleve jordskjelv, for ja jorden er i stadig forandring. Men så store drastiske forandringer som disse videoene beskriver, tror jeg ikke noe på. Men de er veldig morsomme å lese om. Jeg synes dommedagshistorier er veldig spennende, men ikke skremmende..Jeg tror ikke noe på det. http://weeklyworldnews.com/headlines/42896/earth-to-collide-with-nibiru-on-july-21-2012/
Gjest stasypus Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Det er mye skriverier på web som bare er der for at folk skal klikke seg inn på websider slik at folk kan tjene penger på annonser og antall klikk. Og ting som skremmer selger, desverre. Jeg har også lest disse, da jeg synes det er morsomt og spennende å lese. Det var feks snakk om at kometen som kom i fjor skulle gjemme nibiru, en fryktelig planet hvor det bor øglelignende personer på. Den skulle ødelegge jorda, men den kom aldri. Det er også snakk om at fryktelige jordskjelv og vulkanutbrukk skal brekke opp overflaten på jorda,polene skifter osv på grunn av denne planeten ( nibiru, planet x) Du vil også finne at de som lager videoene om dette på youtube vil selge deg sølv (!) og oppfordrer deg å flytte til høyere områder, slik at ikke flodbølgen skal komme å ta deg - Det er bare skremmende historier, og tull og tøys. Det kan godt være at vi vil oppleve jordskjelv, for ja jorden er i stadig forandring. Men så store drastiske forandringer som disse videoene beskriver, tror jeg ikke noe på. Men de er veldig morsomme å lese om. Jeg synes dommedagshistorier er veldig spennende, men ikke skremmende..Jeg tror ikke noe på det. http://weeklyworldnews.com/headlines/42896/earth-to-collide-with-nibiru-on-july-21-2012/ Takker for linken Skal lese litt mer som om jeg ikke har lest nok!! Ja nei, tror egentlig ikke noe på så drastiske forandringer jeg heller, men det har vært så sykt mye ulykker og alt og antallet på disse blir bare høyre og høyere. Brydde meg ikke så mye om det før jeg leste om dommedagen. Jeg husker det var en professor (husker ikke navnet) som uttalte at dommedagen skulle skje forrige sommer. Da fulgte vi med på VG nett, der de har plassert en kamera i hovedstaden for å se om det skjer noe forandringer i himmelen :D HAHA, synes det var litt artig jeg. Eneste som var litt mystisk er at skyene ble mørkere og mørkere for å så bli vanlig grå farge igjen :D HEHEHE!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Ja, det er jo så klart spennende og underholdende, og tanken på en dommedag er jo noe som skremmer veldig mange mennekser. Men du skal se det er mange mennesker i verden som vil tjene penger, eller som har vrangforestillinger om dette, og bruker andre for alt de er verdt. Jeg husker han professoren du nevner, og han ødelagte mange menneskers liv med de profetiene sine. Folk solgte alt de hadde for å dra og følge han for å vente på dommedagen som ikke kom, flere ganger. Noen ganger går jeg på youtube og søker på doomsday, og se på videoene de har der. De har "utsagn" fra nasa og de har bilder av to soler på himmelen, men det er bare tull. Det finnes mange andre ting i verden som er forunderlig da. Jeg synes feks en tur rundt på google earth er spennende. Det er mye rart å se på google earth.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Har lest i avisen (VG) at i USA så begynner folk å gjøre forberedelser med å lage underjordiske hus og slikt. Begynner liksom å lure, er det så mange som tar det alvorlig? Burde vi bekymre oss? USA har som kjent også en meget stor andel religiøse kokohuer. You do the math. 2
K.B.E Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Åh, litt morsomt å tilfeldigvis se denne tråden siden det ble snakket om noe tøys rundt bordet på folkehøgskolen. Så kom eksempelet med at jorden kom til å gå under i år.
Brimi Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Jorda kommer til å gå under da stjernen vår dør ut (og eksploderer? ) om mange mange milliarder år :-) Men at det skjer i år tror jeg ikke noe på xD
Personlig12 Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Det er jo ikke slik at de faktisk har satt en dato som skal være dommedag da, kalenderen slutter bare tilfeldigvis den dagen.
Gjest stasypus Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Åh, litt morsomt å tilfeldigvis se denne tråden siden det ble snakket om noe tøys rundt bordet på folkehøgskolen. Så kom eksempelet med at jorden kom til å gå under i år. Hehe ja er litt artig Tror du på det eller?
Gjest stasypus Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Det er jo ikke slik at de faktisk har satt en dato som skal være dommedag da, kalenderen slutter bare tilfeldigvis den dagen. Ja, det er helt riktig, kalenderen slutter den dagen samtidig som verden går under sier de. Greit nok mange tror ikke noe på det, men det finnes folk som faktisk tar det alvorlig og får panikk Jeg bryr meg ikke, skjer det så skjer det
Munfal Skrevet 19. april 2012 #11 Skrevet 19. april 2012 Jeg tror ikke det skjer, men jeg håper det skjer, etter å ha registrert meg hit.
Tullepia Skrevet 20. april 2012 #12 Skrevet 20. april 2012 Som jeg har lest og hørt for ca 2 år siden så har Maya folk klart å sette dato der veren skal gå under den 21 desember 2012. Det har vært mye spekulasjoner rundt dette for det skulle liksom være en dommedag i 2000 tallet men skjedde ingenting da. Og nå er det liksom helt sikkert at i 2012 så skjer det og bla bla. For å være helt ærlig tror jeg at det kan være noe der som endrer folkets tilværelse med tanken på at det har vært enormt mye naturkatastroffer og lignende. Men at hele verden går under tror jeg ikke så vedlig mye på. Selv om det er skremmende at det skal være nøyaktig dato for når det skal skje. Nærmere bestemt 21 desember kl 11.11 i år. Har lest i avisen (VG) at i USA så begynner folk å gjøre forberedelser med å lage underjordiske hus og slikt. Begynner liksom å lure, er det så mange som tar det alvorlig? Burde vi bekymre oss? Hva tenker dere rundt dette? Alt kan jo ikke bare forsvinne den dagen.... Eller...? En dag VIL alt forsvinne, men det blir neppe akkurat denne datoen. Myter og forfalskede spådommer skal man ikke la seg skremme av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå