Gjest stasypus Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Nå som sommeren nærmer seg så blir jeg litt glad samtidig så blir jeg litt spent:) For etter sommeren kommer høst og alle juleforberedelser. Vet ikke hva med dere, men jeg synes det er magisk, og det skjer mye gode og positive ting med meg når det nærmer seg Jul. Er det flere her som har det på samme måte? Gleder meg rett og slett til høsten igjen. Føler det er rolig årstid med mye glede i vente! 2
Vulpes Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Hva?! Glede seg til jul nå? Altså, jeg er veldig glad i jula og gleder meg alltid når den nærmer seg, selv om jula også kan være en vond tid. Men akkurat nå er jeg ikke klar for annet enn vår og sommer, sol, varme, båtliv, hytteliv, bading og grilling osv. :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Jeg gleder meg også til høsten :-) Den beste årstiden, deilig frisk luft, flotte farger og juleforberedelser! 1
Brunhilde Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Høsten er min favorittårstid, men jeg vil gjerne ha med meg vår og sommer først, nyter den høye, klare høsthimmelen mest etter at jeg har opplevd en varm og god sommer. Men glede meg til jul, nei, det venter jeg med til november en gang. 1
Capricorn Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Vent på juletråden 2012 du. Den kommer ikke før i august her på KG
Gjest stasypus Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Hva?! Glede seg til jul nå? Altså, jeg er veldig glad i jula og gleder meg alltid når den nærmer seg, selv om jula også kan være en vond tid. Men akkurat nå er jeg ikke klar for annet enn vår og sommer, sol, varme, båtliv, hytteliv, bading og grilling osv. :gjeiper: Er kanskje litt rar men føler jeg får ikke så mye glede av sommeren, selv om det kan være behagelig med litt varme og lyse dager men høsten og vinteren har alltid vært magisk tid for meg. Mor mor pleier å si at jeg må være i dyp depresjon siden jeg går og tenker på høst og vinter når våren er akkurat annkommet men herregud, elsker høst. KAN ikke noe for det altså!!
Jens Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Er kanskje litt rar men føler jeg får ikke så mye glede av sommeren, selv om det kan være behagelig med litt varme og lyse dager men høsten og vinteren har alltid vært magisk tid for meg. Mor mor pleier å si at jeg må være i dyp depresjon siden jeg går og tenker på høst og vinter når våren er akkurat annkommet men herregud, elsker høst. KAN ikke noe for det altså!!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Jeg liker lys jeg. Og for meg betyr jul den mørkeste tiden på året. Så nei jeg gleder meg ikke til jul. Jeg nyter heller disse dager da kveldene blir lysere og lengre. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 NEI. gleder meg til sommeren! sol og varme 1
Gjest Bobler Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg har gledet meg til jul siden den 25.Desember jeg Elsker jul! Endret 13. april 2012 av Bobler
Gjest stasypus Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 Gleder meg til jul den 25 Desember jeg Elsker jul! Hvorfor akkurat 25 desember? Jul er den 24. Men jeg gleder meg faktisk å feire nytt år også, siden det har vært så mye snakk om dommedag og sånt så det nye året 2013 blir en spesiell opplevelse
Silfen Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 Hvorfor akkurat 25 desember? Jul er den 24. Men jeg gleder meg faktisk å feire nytt år også, siden det har vært så mye snakk om dommedag og sånt så det nye året 2013 blir en spesiell opplevelse Julaften er den 24. Mange feirer med gaver første juledag, altså den 25. i mange andre land.
Gjest Bobler Skrevet 13. april 2012 #15 Skrevet 13. april 2012 (endret) Hvorfor akkurat 25 desember? Jul er den 24. Men jeg gleder meg faktisk å feire nytt år også, siden det har vært så mye snakk om dommedag og sånt så det nye året 2013 blir en spesiell opplevelse Nei, er Julaften den 24? Nei skreiv setningen litt dumt Skulle vel heller skrevet: "Jeg HAR gledet meg til jul siden den 25.Desember". Endret 13. april 2012 av Bobler
Gjest stasypus Skrevet 13. april 2012 #16 Skrevet 13. april 2012 Nei, er Julaften den 24? Nei skreiv setningen litt dumt Skulle vel heller skrevet: "Jeg HAR gledet meg til jul siden den 25.Desember". HAHA da jeg er med.. Samme her Håper tiden går fort så vi kan handle julegaver og kose oss med familien:)
Tropic Skrevet 13. april 2012 #17 Skrevet 13. april 2012 Jeg gleder meg alltid til jul! Men først er det 17. mai
pinar Skrevet 13. april 2012 #18 Skrevet 13. april 2012 Jeg feirer ikke jul så nei. Gleder meg derimot til sommerferie!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #19 Skrevet 14. april 2012 Jula er et evig mas, og jeg satser på å spare opp nok penger til å kunne flytte til sydligere strøk så jeg slipper vinteren.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 14. april 2012 #20 Skrevet 14. april 2012 Nei, huff. Jeg kjenner ingen som er tidligere ute enn meg med å kjøpe julepresanger til andre, men jeg har enda ikke begynt å glede meg til jul. Eller å kjøpe julepresanger. For øyeblikket nyter jeg våren. Når sommeren kommer skal jeg nyte den enda mer. Så kommer høsten. Da blir det småguffent. Liker ikke kulde. Så kommer vinteren. Liker minusgrader enda mindre. Huff og huff. Jula er bra, men jeg venter mange måneder med å begynne å glede meg til den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå