AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Er det noen her som har erfaring med Matis Delicate Moisturising Cream? Er dette en god krem? Hvordan er den i forhold til lukt? Lukter kremen veldig sterkt, og er det en lukt som henger i?
Gjest Vodka Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Håper ikke det er mye lukt i den.. Jeg bestilte den i går. Jeg hater kremer osv som lukter sterkt. x(
Honesty Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Jeg synes den lukter manneparfyme. Men jeg er neppe målestokken for lukt, for jeg har overutviklet luktesans. Samtidig er det dumt at de putter parfyme i produkter for sensitiv hud.
roselunden Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Jeg synes den lukter litt "rent", hvis du skjønner hva jeg mener. Men uansett er det den beste kremen jeg har prøvd. Gir nok fukt, trekker ordentlig inn og roer ned min sensitive hud. Dessuten kan jeg glemme å smøre meg en dag, uten å flasse og føle meg stram i maska. Jeg har brukt den i to år nå, og hver gang jeg har vært blakk og har prøvd andre kremer har jeg lengtet tilbake. Jeg har ganske fuktfattig, (og om vinteren tørr hud) som er sensitiv i kinnene, mens tsonen er normal.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Skriver under på at den lukter rent på en måte. Litt klinisk kanskje. Synes den lukter godt jeg.
Miah Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Synes den er veldig god. Roer ned stresset hud, gir fuktighet. Synes den både føles og lukter helt fantastisk jeg, men dersom man ikke liker lukten så gjør det ikke noe særlig - den forsvinner tross alt ganske raskt igjen.
Gjest Nica. Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Jeg synes den lukter veldig sterk bestemorduft
Gjest Vodka Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Jeg synes den lukter veldig sterk bestemorduft æsj
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Jeg synes IKKE den lukter bestemorsduft! Synes den lukter supergodt, veldig "rent" på en måte, det føles riktig :gjeiper: MEN jeg skal innrømme at jeg synes at lukta er hakket for sterk - eller rettere sagt nesa mi. JEG synes ikke den lukter for sterkt, men jeg merker altså at nesa reagerer litt, og det kommer kanskje et nys eller at nesa renner litt, desverre. Men dette gir seg etter cirka 5 minutter. Litt rart at de putter parfyme i en krem for sensitiv hud. Men jeg synes for min del at det er verdt det - kremen er så bra på alle andre måter, det er den eneste kremen som gir nok fukt og roer ned min supersensitive hud! Men ja, lukta kunne vært litt svakere.
Gjest Vodka Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 Jeg synes IKKE den lukter bestemorsduft! Synes den lukter supergodt, veldig "rent" på en måte, det føles riktig :gjeiper: MEN jeg skal innrømme at jeg synes at lukta er hakket for sterk - eller rettere sagt nesa mi. JEG synes ikke den lukter for sterkt, men jeg merker altså at nesa reagerer litt, og det kommer kanskje et nys eller at nesa renner litt, desverre. Men dette gir seg etter cirka 5 minutter. Litt rart at de putter parfyme i en krem for sensitiv hud. Men jeg synes for min del at det er verdt det - kremen er så bra på alle andre måter, det er den eneste kremen som gir nok fukt og roer ned min supersensitive hud! Men ja, lukta kunne vært litt svakere. ja, det er superteit at de putter parfyme i en krem for sensitiv hud jeg reagerer med nysing og rennende nese veldig lett hvis noe lukter bare litt, så angrer meg for at jeg kjøpte den nå. 1
Gjest Daenerys Skrevet 15. april 2012 #12 Skrevet 15. april 2012 Jeg syns den gir lite fukt, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #13 Skrevet 15. april 2012 Jeg syns den gir lite fukt, rett og slett. Enig. Må gjerne ha på et megatykt lag for å ikke tørke ut. Har du tips til en krem som funker bedre?
Gjest Daenerys Skrevet 15. april 2012 #14 Skrevet 15. april 2012 Enig. Må gjerne ha på et megatykt lag for å ikke tørke ut. Har du tips til en krem som funker bedre? Ja, mange, men min absolutt favoritt er Dermalogica Skin Smoothing Creme. Den er fantastisk! Lukter ikke noe, og trekker fort inn. Ellers liker jeg også Origins Starting Over, som er litt mer oljete og lukter, og Oenothera Balanserende (troor jeg den heter).
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #15 Skrevet 15. april 2012 Noen som vet om denne kremen demper rødhet? Er veldig rød rundt nesa, så hadde vært fint med noe som kunne roe det ned.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #16 Skrevet 23. april 2012 TS her igjen. Da har jeg fått kremen i hus. Og ja, jeg synes den lukter litt "mann", men synes ikke lukta er for sterk heldigvis. Har du fått din krem, Vodka? Hva synes du om den? Har bare fått prøvd den på en dag, men er så langt fornøyd!
Gjest Vodka Skrevet 30. april 2012 #17 Skrevet 30. april 2012 TS her igjen. Da har jeg fått kremen i hus. Og ja, jeg synes den lukter litt "mann", men synes ikke lukta er for sterk heldigvis. Har du fått din krem, Vodka? Hva synes du om den? Har bare fått prøvd den på en dag, men er så langt fornøyd! Har fått den nå. Bra du er fornøyd. Jeg synes den lukter for sterkt, liker ikke lukten så godt heller. Men jeg er ganske sensitiv for lukter da. Skulle ønske de ikke hadde parfyme i den, for det virker som en god krem
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #18 Skrevet 1. mai 2012 Ja, det er utrolig teit at de putter parfyme i produkter for sensitiv hud. Tror jeg har ombestemt meg litt angående lukta, har fått migrene av den flere dager så tror dessverre den er for sterk for meg likevel.. Dumt at du også synes den lukter for sterkt, Vodka.
Gjest Vodka Skrevet 14. mai 2012 #19 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har prøvd å bruke den i et par uker nå, men merker at jeg får hodepine, og tror ikke det er tilfeldig. Har også fått veldig mange kviser rundt munnen og noen i pannen, er ikke sikker på om det kommer av kremen, men jeg mistenker det veldig, for huden min pleier ikke å være sånn her. Jeg sluttet å bruke kremen og huden min virker mye bedre.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #20 Skrevet 6. juli 2012 TS igjen. Lurer på om jeg også har fått kviser av denne kremen. Flere som har erfart det? Anonym poster: 0ceb8d1a65ac38077ab34be346d1ffbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå