blåveis Skrevet 21. januar 2004 #1 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei..! Trodde jeg skulle bli 2005 brud, men så fikk vi "time" på ambassaden i år likevel.. dato; 11.11.2004 Så nå er jeg vist en av dere.. Gleder meg til å planlegge sammen med dere.. selv om mitt lille ambassadebryllup med ca 10 gjester kanskje blir litt annerledes å planlegge enn mange av dere andre sine brylluper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. januar 2004 #2 Del Skrevet 21. januar 2004 Velkommen skal du i allefall være Her inne er det nok mange forskjellige bryllup ja, men det er godt vi ikke er like! Lykke til med planleggingen! Tiden bare flyr avsted, det skal jeg love deg! Jeg har 20 uker igjen og det går kjempe fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 27. januar 2004 #3 Del Skrevet 27. januar 2004 Velkommen blant 2004 brudene. Det er koselig å planlegge bryllup, uansett om det er stort eller lite. Lykke til med forberedelsene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå