AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg lo så jeg ristet når jeg så disse bildene. Skulle ikke tro disse jentene hadde speil hjemme. 4
Wonders Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 dette er en mote, hvor jenter skal se ut som dokker... Stor trend i noen kriker og kroker...
Gjest Applecore Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 "Excuse me, there's a face on your make up" HAHAHAHA! 4
Callisto83 Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Hun med fjærøredobbene og litt 'alvesminke' var jo ikke så verst, og temaet hennes var neppe 'sexy på byen' heller Men er helt enig, de fleste andre bomma totalt. Hva i alle dager er fint med umpalumpa brunt fjes, hvitt hår og hvit sminke? Filmselskapet fant jo liksom alven de skulle ha i Lord of the Rings... 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Hun med fjærøredobbene og litt 'alvesminke' var jo ikke så verst, og temaet hennes var neppe 'sexy på byen' heller Enig i dette. Det er mer sannsynlig at det var et forsøk på kunstnerisk motemakeup enn et forsøk på å se pen ut.
Gjest Tigress Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Eg synest ho som hadde skakk munn og eit heva augebryn var ganske kul også, det var jo gjort med litt humor. Ho øvste synest eg var verst, for ho trur eg synest sjølv ho var fin!
Karmosin Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Bilde 3, de oransje og hvitsminka, ser ut som om de har prøvd seg på ganguro, men det virker liksom ikke i når de ikke har det japanske skjønnhetsidealet å gjøre opprør mot... Bilde 6 og 7 er vel tilsiktet outrert og ikke gæli utført. Bilde 4 er nok i samme gata, men jeg er ikke så sikker på om jeg liker utførelsen... Resten: Oi oi oi, så glad jeg er for at det finnes sånne mennesker. Dagen er reddet.
Gjest Tigress Skrevet 18. april 2012 #11 Skrevet 18. april 2012 Resten: Oi oi oi, så glad jeg er for at det finnes sånne mennesker. Dagen er reddet. Det er ikkje så stas når ein som eg arbeider som lærar, og ein prøver å sjå på slike sminkefiaskoar samstundes som ein helst skal ta dei alvarleg og ikkje glo for openberrt... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå