AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg skal til Oslo om en månedstid. Jeg plages med bena og kan derfor ikke gå så mye. Hva kan jeg da finne på? Noen gode forslag?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 hva er du interessert i ? hvor gammel er du? hvilket kjønn er det snakk om?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 hva er du interessert i ? hvor gammel er du? hvilket kjønn er det snakk om? Jeg er en kvinne på 26år og skal reise sammen med en mannlig venn. Er glad i å lese, shoppe og går gjerne en tur ut i helgene.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Noen som kan anbefale en restaurant i Oslo sentrum? Uten bordbestilling.
cornflake_girl Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Noen som kan anbefale en restaurant i Oslo sentrum? Uten bordbestilling. Hva slags mat liker du, da? Jeg er veeeeldig glad i Habibi, det er relativt greie priser, sentralt og lett og finne, og sinnssykt god mat! Eller så er det Paradisio på Løkka (ta trikken til Olaf Ryes plass, ca 5 min fra sentrum), der er det også god mat.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Hva slags mat liker du, da? Jeg er veeeeldig glad i Habibi, det er relativt greie priser, sentralt og lett og finne, og sinnssykt god mat! Eller så er det Paradisio på Løkka (ta trikken til Olaf Ryes plass, ca 5 min fra sentrum), der er det også god mat. Jeg liker det meste utenom indisk, verre med han jeg skal reise med. Han er ganske kresen, så vet ikke om han vil spise noe på habibi.
pandabear Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Enig i Paradisio. Itillegg finnes det jo endel gode sushi steder hvis dere liker det? Og på Majorstuen ligger Sushi & Wok hvor de har endel annen god mat også, til en ålreit pris
Karmosin Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Kresen kan bety så mangt. Det er en haug restauranter med knallgod mat her, men hvis han ikke liker storfekjøtt er ikke Trancher noe, hvis han ikke liker svin er ikke Lompa (Olympen, heter det vel egentlig) noe, hvis han ikke liker italiensk pizza er ikke Villa Paradiso noe ogsåvidere. Tror du må være litt mer spesifikk. Hva dere kan tenke dere å betale er også greit å vite for å kunne gi tips. Besøke Litteraturhuset? Se om det skjer noe interessant på Deichmanske bibliotek mens dere er her, de har ofte arrangementer? Markveien er en ganske hyggelig og forholdsvis rolig gate å shoppe i og det er mulig å hvile beina her og der, Hegdehaugsveien er overfylt og fryktelig masete. Du kan jo sjekke Skjer I Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå