Gå til innhold

Leking og herjing med valp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye leker/herjer du med din 2-4 mnd gamle valp?

Vi var nøye med å ikke leke inne (inne var og er han veldig rolig) mens han for løpe ifra seg ute. Vi har aldri stoppet lek mellom han og hundevennene sine heller. Nå lurer jeg litt på om dette var dumt? Han var og er jo ung, men han er vanskelig å roe ned blant folk og hunder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke en ung golden retriver du har? I så fall er det helt normalt at han er som han er og det er en grunn til at hunder ikke regnes som voksne før de er 24 mnd., altså to år. Og virkelig bedagelige familiehunder blir de færreste før de har passert 4 - 5 år.

Jeg har en dachs på litt over to år og det er fremdeles mye valp og unghund i ham, men det er jeg bare glad for fordi jeg vet det går så alt for fort til han blir voksen og forutsigbar og derfra til gammel og sedat.

Så gled deg over retriverens overstrømmende livsglede så lenge du kan!

AnonymBruker
Skrevet

Som Leo sier, slik vil det være i lang tid fremover.

Skrevet

Er det ikke en ung golden retriver du har? I så fall er det helt normalt at han er som han er og det er en grunn til at hunder ikke regnes som voksne før de er 24 mnd., altså to år. Og virkelig bedagelige familiehunder blir de færreste før de har passert 4 - 5 år.

Jeg har en dachs på litt over to år og det er fremdeles mye valp og unghund i ham, men det er jeg bare glad for fordi jeg vet det går så alt for fort til han blir voksen og forutsigbar og derfra til gammel og sedat.

Så gled deg over retriverens overstrømmende livsglede så lenge du kan!

Okay. Takk for svar :) :) Da trenger jeg ikke tenke så mye på om jeg har ødelagt han helt ennå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...