Gå til innhold

Traff den flotte dama i helga:)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens:) Traff den kjekke dama på fest forrige helga, så eg og hun dro på byen ilag:)

Hadde det vanvittig morro og dro hjem til meg etterpå. Hjemme hos meg koste vi oss med vin og mentol sigaretter

til kl var 05.30 på morgonden, hun ville ikke ha sex da og det er jo natuligvis ingen problem:)

Men nå ut i uka så har eg ikke klart å la være å tenke på henne, er blitt helt ufokusert på jobb og greier..

sendte hun en sms og spurde om hun skulle ut på noe neste helg, men da skulle hun på konsert så hun sa hun ville møte meg helga etterpå:) Det eg lurer på er om hun bare er fryktelig høflig, eller vil hun møte meg igjen? skal eg gi bånn gass og prøve å invitere hun med på noe??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens:) Traff den kjekke dama på fest forrige helga, så eg og hun dro på byen ilag:)

Hadde det vanvittig morro og dro hjem til meg etterpå. Hjemme hos meg koste vi oss med vin og mentol sigaretter

til kl var 05.30 på morgonden, hun ville ikke ha sex da og det er jo natuligvis ingen problem:)

Men nå ut i uka så har eg ikke klart å la være å tenke på henne, er blitt helt ufokusert på jobb og greier..

sendte hun en sms og spurde om hun skulle ut på noe neste helg, men da skulle hun på konsert så hun sa hun ville møte meg helga etterpå:) Det eg lurer på er om hun bare er fryktelig høflig, eller vil hun møte meg igjen? skal eg gi bånn gass og prøve å invitere hun med på noe??

haha

• Liker 7
Gjest strykebrett
Skrevet

Hvis det var hun selv som foreslo neste helg i stedet så vil jeg anta at hun er interessert ja. Hvis hun ikke var interessert så ville hun vel bare takket nei uten å foreslå en annen gang.

AnonymBruker
Skrevet
:skratte: mentol sigaretter,hahahaha hvorfor var det viktig å få med seg i historien?
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

:skratte: mentol sigaretter,hahahaha hvorfor var det viktig å få med seg i historien?

hahahaha hvorfor lurer du på det? :skratte: :skratte:

Skrevet

LOL, mentolsigaretter. Du røyker kanskje ikke fast?:P hihihi. No offence da;)

Jeg vil nok tro hun er interessert siden hun sier at dere kan møtes neste helg i stedet. Ikke prøv for mye, men etter helgen kan du jo sende en ny sms og så får du se om hun vil. Sier hun nei igjen, vil hun nok ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Er det en grunn til at hun bare kan treffe deg i helgen?

Jeg ville ventet til onsdag e.l. og sendt et konkret forslag på hva du vil finne på. "Vil du bli med å spise på x restaurant lørdag kveld?".

Får du ja, så er det supert. Får du nei, så må du nesten bare vurdere unnskyldningen hennes og la henne foreslå.

Lykke til!

Skrevet

Nice.

Selvsagt er hun interessert i å møte deg igjen. Dere røkte jo mentolsigaretter og drakk vin til de sene morgentimer? :)

Send henne en melding neste uke og spør om hun har lyst å dele en flaske vin og en tjuepakning med mentolsigaretter en kveld. La det være deres inside joke.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville holdt meg laaangt unna en kvinne som røyker mentholsigaretter! !

Skrevet

nei jeg ble ikke så gira når jeg fikk tenkt meg om. Det ble bare den ene kvelden med deg! sorry!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...