AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Ja, hvor ille er det med damer i slutten av 30-årene, som fortsatt er singel og barnløse? Er det så ille som det høres ut som? Er det ingen menn som er interessert i dem? Burde det være mitt største mareritt å havne i den situasjonen?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Er det sååå ille at ingen er interessert i å svare?
Snøvott Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Ja, hvor ille er det med damer i slutten av 30-årene, som fortsatt er singel og barnløse? Vennligst forklar hvordan du kom frem til at kvinner med barn blir sett på som mer attraktive av menn enn barnløse kvinner i nevnte alder? Og for å påpeke det åpenbare, er du singel så betyr jo at potensielle beilere faktisk har en sjans, noe som vel er bra? 2
Testosteron Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Det er så ille som du gjør det til. Det trenger ikke være noe problem. Det er opp til den enkelte å leve det livet som gjør henne lykkelig. Er man lykkelig som single og barnløs, så fortsett med det. 1
Gjest strykebrett Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Syns ikke det er ille på noen måter. Med mindre det er ufrivillig, da er det jo litt trist for den det gjelder.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Men om det er ufrivillig? Iallfall det å være singel?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Nja. De fleste kvinner er ganske ille før 30 også så tror ikke man taper så mye tereng med alderen. Sats på en klasse personlighet så har du sterkere kort enn de fleste andre kvinner.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Nja. De fleste kvinner er ganske ille før 30 også så tror ikke man taper så mye tereng med alderen. Sats på en klasse personlighet så har du sterkere kort enn de fleste andre kvinner. ? 3
Snøvott Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Nja. De fleste kvinner er ganske ille før 30 også så tror ikke man taper så mye tereng med alderen. Sats på en klasse personlighet så har du sterkere kort enn de fleste andre kvinner. Så var det denne generaliseringen igjen, da.. 1
Gjest -J- Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Jeg elsker single og barnløse damer i slutten av 30-årene om det hjelper. 2
belle_ Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Kommer til å være meg om noen år, er alt for opptatt med studie og jobb til å tenke på noen av delene Men synes personlig ikke det er noe ille, vil ikke ha barn før jeg er over 30!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #12 Skrevet 13. april 2012 Jeg er singel og snart 35, og frivillig barnløs. Kan være åpen for å få barn i et godt nytt forhold, men er også innstilt på å ikke få barn og føler ikke noe savn ved det. Har bare vært singel noen måneder, men jeg kan ikke skjønne hvorfor det skal gjøre meg mer uattraktiv enn de med barn. Jeg er mer flyttbar enn om jeg hadde barn med en eks jeg måtte samarbeide med, og har mer tid. Det eneste er at jeg ikke deler den erfaringen det er å ha egne barn, om jeg møter en som er pappa, men vet ikke hvor mye det trenger bety. Er uansett bevisst på å gi kjærlighet og omsorg, og tror ikke jeg har noe problem med å være stemor så lenge samarbeidet med moren er harmonisk nok.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 Svaret er veldig enkelt. Er det frivillig er det ikke ille i det hele tatt. Er det ufrivillig er det helt forferdelig og en personlig tragedie nærmest. Man har da gått glipp av det viktigste i det ene livet man har fått utdelt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 Svaret er veldig enkelt. Er det frivillig er det ikke ille i det hele tatt. Er det ufrivillig er det helt forferdelig og en personlig tragedie nærmest. Man har da gått glipp av det viktigste i det ene livet man har fått utdelt. Men det er jo ikke nødvendigvis for seint å få barn i den alderen. Skjønner at en kan bli frustrert og "desperat" i den situasjonen, men for en del går det jo an enten å bli inseminert eller adoptere som enslig. Ellers tenker jeg at som med alt annet som er vanskelig, så må en jobbe med å endre forholdet sitt til det - fokusere på andre viktige ting. Jeg tror mange ufrivillig barnløse kommer seg gjennom sorgprosessen(e) og går videre i livet forholdsvis lykkelige likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 Jeg elsker single og barnløse damer i slutten av 30-årene om det hjelper. Hurra! :D
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #16 Skrevet 14. april 2012 Jeg synes det er bedre om du er barnløs. Jeg håper ingen tror at de må være smelt på tjukka før de er 30 for å få menn. Det er jo litt mer stas å lage egne barn sammen, om man først skal ha barn. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 14. april 2012 #17 Skrevet 14. april 2012 en kvinne rundt 30 uten barn og singel? høres strengt tatt ut som noe jeg kunne trengt. jeg er neppe alene om den saken her i verden. tror du klarer deg fint, jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 Ille?! Det er utrolig attraktivt. Single barnløse kvinner i slutten av 30-årene vokser ikke på trær, dessverre. Noe vi single barnløse menn i samme alder opplever når vi er på leting etter dere. Elsker dere! 4
makkapakka Skrevet 14. april 2012 #19 Skrevet 14. april 2012 det er oppførselen din som avgjør om du har draget når du blir eldre ikke alderen. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. april 2012 #20 Skrevet 14. april 2012 (endret) Det er ikke noe problem :gjeiper: nå er jeg 27 da, men ser ikke for meg at det skal være noe problem i framtiden heller. folk overdriver og det er derfor du tror det :gjeiper: har ei venninne i 30årskrisa hehe Endret 14. april 2012 av Nuppdupp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå