Frk Midnattsol Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Fant i går dette nye produktet fra Jordan. Det er engangskluter for rengjøring av toalettet, og man kan skylle de ned etter bruk Ser liksom for meg at hverdagsrengjøringen av toalettet blir så himla mye enklere enn å finne frem spray og klut i eningen http://www.jordan.no/no/Rengjoring/Produktoversikt/Jordan-Easy-Wipe-for-kjokken/Easy-Wipe-for-ToalettBad/ Skjønner at det ikke skal så mye til for å gjøre meg litt lykkeligere, og er en stor fan av lettvinte løsninger
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Jeg bruker Jif universal og dopapir. Og så bare skyller jeg ned etterhvert. Ikke oppi selve toalettet selvsagt, men dolokk og doring og alt det der Liker også at disse nye serviettene kan skylles ned, men jeg er redd det blir dyrt i lengden.
Ananas. Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Jeg er akkurat som deg.. Jo enklere, jo bedre! Jubler hver gang det kommer en ting som gjør en renholdsoppgave enklere. Er egentlig en person som tenker miljøvennelig der jeg kan, men når det gjelder vasking så er det det siste jeg tenker på
Tropic Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 jeg bruker mye engangsservietter, koster 10 kr på ICA, men det geniale med disse var at de kan spyles ned!!! Nice! 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Fant i går dette nye produktet fra Jordan. Det er engangskluter for rengjøring av toalettet, og man kan skylle de ned etter bruk Ser liksom for meg at hverdagsrengjøringen av toalettet blir så himla mye enklere enn å finne frem spray og klut i eningen http://www.jordan.no/no/Rengjoring/Produktoversikt/Jordan-Easy-Wipe-for-kjokken/Easy-Wipe-for-ToalettBad/ Skjønner at det ikke skal så mye til for å gjøre meg litt lykkeligere, og er en stor fan av lettvinte løsninger Hvor mye koster en slik pakke?
Frk Midnattsol Skrevet 13. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2012 Hmmm, lurer på om jeg ikke betalte 32,- for de. 40 stykker, så det er jo ikke SÅ billig, men det var jo det at det var så lettvint da
Gjest Jytte Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Jeg har også kjøpt disse engangsklutene for jeg syntes de virket helt geniale. MEN jeg er ikke helt fornøyd, jeg klarer nemlig ikke ta ut en og en klut - får med to hver gang og da blir det dyrt når man har flere toaletter i huset.
Gjest notetur nomen Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Vil bare si at de klutene er ikke bare dyre i innkjøp. De er svært dyre når man må ringe en rørlegger for å få faenskapen ut igjen av kloakkrørene som har tettet seg igjen der de hang seg fast og klumpet seg sammen og lagde en propp. Er du skikkelig heldig må kloakken inn til huset ditt tilogmed graves opp. Jippi! Så jeg vil absolutt advare folk mot å flushe de klutene i toalettet. Hiv dem i søpla. For all del. 1
Gjest notetur nomen Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Vanlig toalettpapir løser seg opp i vann og forsvinner ut av rørene. Men disse klutene er av et materiale som tar opptil en måned å løse seg opp. Før den tid har de rukket å stoppe til rørene dine skikkelig. Spesislt hvis du har eldre rør. Reklamen sier at de kan spyles ned, men alle rørleggere vil fortelle deg noe annet. Med mindre de gjerne vil ha flere oppdrag da, såklart... 1
Gjest notetur nomen Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Har du allerede spylt noen slike ned i toalettet kan du gjøre følgende: 1)Fyll en 10liters gulvbøtte helt full med kaldt vann. 2)Dump alt vannet i bøtta i toalettet så raskt det går. Skyll etter med et vanlig flush. 3)Gjenta med en bøtte til og et vanlig flush. 4)Kast ikke flere av serviettene i toalettet igjen, men hiv dem i søpla. 1
Sulosi Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 Jeg synes de klutene var altfor små til at jeg vil vaske doen med de. Dessuten tetter de rørene så mine blir nok kun liggende i skuffen på badet. Kommer kun til å bruke de til å svisje over vasken om jeg får overraskende besøk...egentlig like enkelt å bruke en vanlig klut.
Gjest EryMax Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Jeg har hørt at Coca Cola skal etterlate dassen skinnende ren.
Ryvre Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Fysj Jeg er ikke tilhenger av slike ting. Dyrt, ikke særlig miljøvennlig, kan tette rørene skikkelig osv Hva er det som er så vanskelig med å bruke en klut?
Gjest Jytte Skrevet 14. april 2012 #14 Skrevet 14. april 2012 Vil bare si at de klutene er ikke bare dyre i innkjøp. De er svært dyre når man må ringe en rørlegger for å få faenskapen ut igjen av kloakkrørene som har tettet seg igjen der de hang seg fast og klumpet seg sammen og lagde en propp. Er du skikkelig heldig må kloakken inn til huset ditt tilogmed graves opp. Jippi! Så jeg vil absolutt advare folk mot å flushe de klutene i toalettet. Hiv dem i søpla. For all del. Da må jeg bare hilse å si at de lukt-tingene som mange henger på toalettene sine er langt verre og kan gjøre skikkelig skade. Snakket med en rørlegger og han mente de burde forbys - det var ikke få meter rør de hadde måttet grave opp fordi slike plast-dingser hadde tettet røret. Disse klutene er så små (sett at du klarer å få ut bare en da) at jeg tror ikke de utgjør noen stor fare.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 Har du allerede spylt noen slike ned i toalettet kan du gjøre følgende: 1)Fyll en 10liters gulvbøtte helt full med kaldt vann. 2)Dump alt vannet i bøtta i toalettet så raskt det går. Skyll etter med et vanlig flush. 3)Gjenta med en bøtte til og et vanlig flush. 4)Kast ikke flere av serviettene i toalettet igjen, men hiv dem i søpla. Jeg vet ikke med hva slags autoritet du uttaler deg så bastant, men hvis man overholder det som står på dem bør det gå bra. Jeg tror nemlig Jordan er mer redd for å pådra seg erstatningsansvar enn du er klutekspert. http://www.jordan.no/Rengjoring/Easy-Wipe-ToalettBad-spylbar/ 1
Jade Skrevet 14. april 2012 #16 Skrevet 14. april 2012 Mye billigere med Jif og dopapir. Like enkelt også! Jeg hadde ikke stolt på at disse gikk i oppløsning. Da hadde de vel gått i oppløsning i pakningen også? Dessuten kan man vel liksågodt hive de i bosset? Går utifra at alle (ihvertfall med kvinner i hus) har boss inne på badet.
Frk Midnattsol Skrevet 14. april 2012 Forfatter #17 Skrevet 14. april 2012 Tror nok at disse går i oppløsning, for de er veldig skjøre..... Regner med at et så stort selskap som Jordan ikke sender ut på markedet et produkt som kan ødelegge rør, når de skriver på pakningen at det ikke skal gjøre det, men hver gjør jo selvfølgelig som man vil... Jeg setter nå iallefall pris på noe som gjør toalettrengjøringen lettere, og er kjempefornøyd 1
Gjest Jytte Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 Mye billigere med Jif og dopapir. Like enkelt også! Jeg hadde ikke stolt på at disse gikk i oppløsning. Da hadde de vel gått i oppløsning i pakningen også? Dessuten kan man vel liksågodt hive de i bosset? Går utifra at alle (ihvertfall med kvinner i hus) har boss inne på badet. De er så tynne og skjøre at man knapt får dem ut av boksen uten å rive dem i stykker. Jeg har nettopp funnet ut hvordan jeg skal klare å få dem hele ut og bare en og en. Jeg har savnet noe ala dette å ha på badet og toalettet for å tørke av rent og lettvint en gang hver dag. For meg som har mann og ofte sønner på besøk så er det veldig praktisk å kunne sveipe over toalettet og gulvet rundt med en sånn serviett mens jeg pusser tennene om kvelden. Tidligere tok jeg litt dopapir med vann og såpe - men dette gikk veldig lett i fillebiter og jeg fant størknet dopapir overalt, følte jeg. Nå har jeg til og med kjøpt meg en for kjøkken Benken og vasken var gullren etter pizzzabakingen ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå