AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Hei! Jeg lurte på om noen av dere treningsglade KG-ere kan anbefale meg en løpesko for asfalt? Jeg overpronerer og vil bruke de ca 1-2 ganger i uken.. Hadde satt kjempestor pris på svar, butikken her jeg bor fokuserer i all hovedsak på sykkelsko så jeg tenkte å bestille fra nettet. Men det er så mye å velge mellom!! Ps, elsker rosa så om de finnes i den fargen er det supert, men er jo åpen for alle forslag! Har hørt mange skryter av asics gel kayano? På forhånd takk :gjeiper:
Gjest Solsmil Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Asics gel kayano ! De er også veldig fine (synes jeg) og litt rosa. Ellers har du asics ds trainer tror jeg de het, som vel er en lettvektsko med ikke fult så mye demping. Hvis du er litt tung, så egner kanskje ikke disse sååå godt til asfalt. Men de kommer i rosa
Gjest Daenerys Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Asics gel kayano eller nike zoom structure (gjerne om du har brede bein) - disse er fantastiske for overpronering.
skruf Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Asics gel kayano ! De er også veldig fine (synes jeg) og litt rosa. Ellers har du asics ds trainer tror jeg de het, som vel er en lettvektsko med ikke fult så mye demping. Hvis du er litt tung, så egner kanskje ikke disse sååå godt til asfalt. Men de kommer i rosa Skriver under på denne! Er på mitt femte par nå..... Kommer kayano i rosa?? Da vet jeg i såfall hva neste farge blir.......
Mohini Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Kayano! Jeg har ett par til jogging ute, ett par til trening på treningsstudio og ett par til jobbsko. Har noen løpesko fra Adidas som jeg også bruker til utejogging for å avlaste føttene litt, men de er nøytrale.
Myrthel Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg elsker mine: http://www.tv2.no/sporty/loping/asics-gelkayano-18-3725148.html Asics gel kayano... Løper på asfalt stort sett hver dag, og de er helt fantastiske.... Endret 14. april 2012 av Myrthel
Gjest Solsmil Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Skriver under på denne! Er på mitt femte par nå..... Kommer kayano i rosa?? Da vet jeg i såfall hva neste farge blir....... Neei, bare litt rosa. Mest grå
La Guapa Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Jeg overpronerer litt på venstre fot. Det beste paret løpesko jeg har hatt er Nike Lunareclipse. Som å løpe på luftputer ( jeg liker mye demping)
Myrthel Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 (endret) Neei, bare litt rosa. Mest grå Det er det rosa som er mest synlig - så de virker veldig ROSA... Endret 14. april 2012 av Myrthel
skruf Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Det er det rosa som er mest synlig - så de virker veldig ROSA... Da blir det rosa på neste par! De jeg har nå er mest grå, med litt lilla........
PT og Aloe Vera Skrevet 15. april 2012 #13 Skrevet 15. april 2012 Ta en titt her? NewLine er bra konsept! Hatt to par allerede :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå