Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har alltid brukt sony ericsson. var så enekelt å bare plugge inn tlf i pc og flytte fil til tlf eneheten. ikke samme med iphone nei.må så mye mer til! har nettopp fått en.

har lastet ned itunes og klarte å flytte 2musikkfiler fra pc til iteunes på pc til itunes på iphone. og klarte å høre på disse 2sangene. flyttet resten etterpå og finner ikke filene igjen. når jeg går inn på itunes på iphonen, får jeg bare presentert nye utgivelser og topp10 og sjanger og filer som vises er filer som jeg kan kjøpe for penger,ikke filene jeg har lastet ned. så frusrtrerende. har prøvd alt som er å kunne taste i itunes iphonen. for å gjøre det klart så gjorde jeg ingenting den første gangen jeg klarte å høre på disse 2sangene fra den første nedlastingen heller. bare gikk inn på itunes på ihponen og begge sangene bare ble synlig.

hva gjør jeg? så frusrtert! hvorfor er ikke den like enkel som syne ericsson!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apple er Apple ;)

Men ja, fikk meg iPhone for noen måneder siden og slet selv med å få inn musikkfiler og bilder..

Når du er inne på iTunes, så har du en sidemeny til venstre. Der skal telefonen din komme opp. Du trykker der, åsså trykker du på bilder om du vil overføre bilder. Det jeg har gjort er å lage en egen mappe med bildene jeg vil ha på tlf min, for så å synkronisere den mappa :jepp:

For å overføre musikkfiler så skal dine musikkfiler ligge på Bibliotek - musikk (om det ikke ligger noe musikk filer der, så trykker du på Søk etter mp3filer), du markerer de sangene du vil ha over til tlf, og drager de over til musikk mappa under tlfnavnet ditt på sidemenyen til venstre. Så skal det synkroniseres :)

Skrevet

har alltid brukt sony ericsson. var så enekelt å bare plugge inn tlf i pc og flytte fil til tlf eneheten. ikke samme med iphone nei.må så mye mer til! har nettopp fått en.

har lastet ned itunes og klarte å flytte 2musikkfiler fra pc til iteunes på pc til itunes på iphone. og klarte å høre på disse 2sangene. flyttet resten etterpå og finner ikke filene igjen. når jeg går inn på itunes på iphonen, får jeg bare presentert nye utgivelser og topp10 og sjanger og filer som vises er filer som jeg kan kjøpe for penger,ikke filene jeg har lastet ned. så frusrtrerende. har prøvd alt som er å kunne taste i itunes iphonen. for å gjøre det klart så gjorde jeg ingenting den første gangen jeg klarte å høre på disse 2sangene fra den første nedlastingen heller. bare gikk inn på itunes på ihponen og begge sangene bare ble synlig.

hva gjør jeg? så frusrtert! hvorfor er ikke den like enkel som syne ericsson!!

Men du må ikke gå inn på appen itunes på iphonen for å finne sangene dine. Itunes-ikonet på telefonen er bare en snarvei til itunes, ikke der du har lagt inn musikken. Gå på det som i telefonmenyen din heter "musikk", du, der finner du det forhåpentlig :)

(Det er for øvrig vittig, for jeg har helt diamentralt motsatt erfaring av deg med SE vs iPhone. SE er for meg så uendelig mye mindre intuitiv enn iPhone er!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...