Sulosi Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Ja nå er det dags for konfirmasjoner her og jentungen har jo selvfølgelig en drøss med venner som hun henger med jevnlig. Alle er venner hun har hatt siden 2. klasse og noen av disse er naboer. Hvor mye er det vanlig å gi når det er ifra oss i familien evt kun fra jenta? Hun er også invitert i selskapet til bestevenninden og jeg har i alle år hatt et veldig godt samarbeid med moren til denne venninden så jeg føler hun må få litt mere enn de andre siden det og skal være fra meg. Hvor mye ville dere gitt? Vi har ikke så vanvittig god økonomi, en inntekt og jeg skal jo holde selskap og gave for min datter og så det er ikke all verdens å ta av...
Gjest "gjest" Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Jeg har to konfirmanter og det blir slipsnål og mansjettknapper på gutten og tusning på jenta. Jeg er god venninne til begge mødrene.
Gjest ch Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Vi var bare 16 stk i klassen da jeg var konfirmert, og jeg fikk vel 50-100 fra hver. Litt mer fra de jeg var i slekt med (tremenninger, vi er fra et veldig lite sted). Nå er dette 15 år siden, så krona var vel verdt litt mer da, men det er kanhende en pekepinn?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Jeg har to konfirmanter og det blir slipsnål og mansjettknapper på gutten og tusning på jenta. Jeg er god venninne til begge mødrene. Det blir i meste laget synes jeg. Når man tenker på at det er nabo, barnas venner osv... Hva med 200,- til nabo og venner av barna? Er det passe eller for lite? 1
Gjest Okusan Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Jeg ville tenkt kanskje 200 barna imellom, og 500 til den venninnen der gaven er litt fra deg også. Det blir jo nok penger bare det... Hva er gjengs oppfatning blant de andre mødrene, da? Har du hørt med dem? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå