Gå til innhold

Er det noen som vet hva slags leppestift dette er?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er YSL rouge volupte! Usikker på hvilket nr, men de selges på de fleste parfymerier, så du kan ta turen innom så finne tilsvarende farge :)

Edit: Skrev feil

Endret av belle_
Gjest "gjest"
Skrevet

Det er YSL rouge volupte! Usikker på hvilket nr, men de selges på de fleste parfymerier, så du kan ta turen innom så finne tilsvarende farge :)

Edit: Skrev feil

#04, Sweet Honey.

Skrevet

Selger dem shiseido eller hvordan det skrives på Kicks/estetique ? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar :)

Nå når jeg søker på den så ser ikke selve formen på leppestiften ut som formen på den leppestiften jeg ser på nettet. Jeg syns formen ligner litt på Estee Lauder sine..

AnonymBruker
Skrevet

#04, Sweet Honey.

Er du sikker?

Gjest "gjest"
Skrevet

Selger dem shiseido eller hvordan det skrives på Kicks/estetique ? :sjenert:

Noen av dem ja.

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar :)

Nå når jeg søker på den så ser ikke selve formen på leppestiften ut som formen på den leppestiften jeg ser på nettet. Jeg syns formen ligner litt på Estee Lauder sine..

Det er sant, er nok Estee Lauder ja. Så ikke når hun påførte den, kun når hun holdt den å skrudde på den, for den var YSL. Men så bytter hun leppestift, så er nok Estee Lauder ja :)

Skrevet

Den leppestiften var kul! Dersom nokon finn ut akkurat kva for ein det er, så må personen seie ifrå! :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er sant, er nok Estee Lauder ja. Så ikke når hun påførte den, kun når hun holdt den å skrudde på den, for den var YSL. Men så bytter hun leppestift, så er nok Estee Lauder ja :)

Jævla merkelig at hun bytter. Så utrolig irriterende at hun ikke kan opplyse om hvilke produkter hun bruker.

AnonymBruker
Skrevet

Send en mail og spør?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bloggen til makeupartisten: http://www.beauty-boks.com/SMOKY-EYES-VIDEO-TUTORIAL

Nederst i blogginnlegget står det om sminkelooken at "At the very end, the lips get a coat of the transparent, warm Clarins Rouge Prodige Lipstick in 123 Creamy Toffee."

Gjest "gjest"
Skrevet

Er du sikker?

Nei, men du kan jo sende henne en mail og spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...