AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg lurer på hvilken leppestift som blir brukt i denne sminkevideoen. http://www.styletv.no/video/g%C3%A5-smokey-eyes-n%C3%A5r-du-skal-ut Se fra 05:40. Setter stor pris på hjelp!
belle_ Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 (endret) Det er YSL rouge volupte! Usikker på hvilket nr, men de selges på de fleste parfymerier, så du kan ta turen innom så finne tilsvarende farge Edit: Skrev feil Endret 13. april 2012 av belle_
Gjest "gjest" Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Det er YSL rouge volupte! Usikker på hvilket nr, men de selges på de fleste parfymerier, så du kan ta turen innom så finne tilsvarende farge Edit: Skrev feil #04, Sweet Honey.
Auroressa Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Selger dem shiseido eller hvordan det skrives på Kicks/estetique ?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Tusen hjertelig takk for svar Nå når jeg søker på den så ser ikke selve formen på leppestiften ut som formen på den leppestiften jeg ser på nettet. Jeg syns formen ligner litt på Estee Lauder sine..
Gjest "gjest" Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Selger dem shiseido eller hvordan det skrives på Kicks/estetique ? Noen av dem ja.
belle_ Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Tusen hjertelig takk for svar Nå når jeg søker på den så ser ikke selve formen på leppestiften ut som formen på den leppestiften jeg ser på nettet. Jeg syns formen ligner litt på Estee Lauder sine.. Det er sant, er nok Estee Lauder ja. Så ikke når hun påførte den, kun når hun holdt den å skrudde på den, for den var YSL. Men så bytter hun leppestift, så er nok Estee Lauder ja
Kløftfrid Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Den leppestiften var kul! Dersom nokon finn ut akkurat kva for ein det er, så må personen seie ifrå!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Det er sant, er nok Estee Lauder ja. Så ikke når hun påførte den, kun når hun holdt den å skrudde på den, for den var YSL. Men så bytter hun leppestift, så er nok Estee Lauder ja Jævla merkelig at hun bytter. Så utrolig irriterende at hun ikke kan opplyse om hvilke produkter hun bruker.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Dette er bloggen til makeupartisten: http://www.beauty-boks.com/SMOKY-EYES-VIDEO-TUTORIAL Nederst i blogginnlegget står det om sminkelooken at "At the very end, the lips get a coat of the transparent, warm Clarins Rouge Prodige Lipstick in 123 Creamy Toffee."
Gjest "gjest" Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Er du sikker? Nei, men du kan jo sende henne en mail og spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå