Gjest Lompa Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Vi har en del gjester utenbys fra, som vi er redd skal rote seg bort hvis de skal prøve å finne veien fra kirke til seskapslokalene på egen hånd. Det er ikke mange som kjører selv den dagen, og det blir et svare styr å skaffe taxi til 50 mennesker.Så vi har leid inn buss til dem. Det er drøyt 1300 kroner for en time og da får de en liten sightseeing også. Noen andre som har gjort noe slikt?
Gjest Tex Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Vi setter opp maxitaxi for våre utenbys gjester. Noen sightseeing har de nok ikke tid til....
Gjest Lompa Skrevet 21. januar 2004 #3 Skrevet 21. januar 2004 Det tar ikke mer enn 15-20 minutter å kjøre fra kirken til lokalet, og når vi først betaler for en hel time, kan vi jo like gjerne bruke hele timen. :D
skogeki Skrevet 21. januar 2004 #4 Skrevet 21. januar 2004 For oss blir det enkelt. Det går trikk mellom kirken og selskapslokalet, så de kommer seg nesten fra dør til dør, uten å skifte busser og trikker. VEEEEELDIG praktisk! Det er slik vi kommer til å opplyse om på et eget info-vedlegg i invitasjonen, så slipper gjestene å gruble på det :D
Jens Skrevet 21. januar 2004 #5 Skrevet 21. januar 2004 Vi leier buss som frakter alle til selskapslokalet. Ingen sightseeing!!
Brud04 Skrevet 21. januar 2004 #6 Skrevet 21. januar 2004 Vi leier også buss. Frakter gjestene fra kirken til lokalet :D Lurt å legge ved info om dette i invitasjonen ja..........eller man kan henvise til internettside hvor man har dette og ønskeliste ++
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 21. januar 2004 #7 Skrevet 21. januar 2004 Vi har også leid buss som tar gjestene fra kirken til lokalet, også tilbake igjen utpå natten! Seightseeing dropper vi
prinsipessa Skrevet 21. januar 2004 #8 Skrevet 21. januar 2004 Kan dere som har leid buss komme med noen annbefalinger ang buss -selskap?? For jeg synes ikke at 1300 var så altfor ille i leie pris!!
Gjest Lompa Skrevet 21. januar 2004 #9 Skrevet 21. januar 2004 Skogeka skrev: For oss blir det enkelt. Det går trikk mellom kirken og selskapslokalet, så de kommer seg nesten fra dør til dør, uten å skifte busser og trikker. VEEEEELDIG praktisk! En del av våre gjester kommer utenbys fra, og jeg vil ikke at de skal trenge å lete seg frem til bussen og så fra bussen til lokale. Sightseeing er jo bare en liten hyggelig greie som korter ned ventetiden en smule.
hallingbrud Skrevet 21. januar 2004 #10 Skrevet 21. januar 2004 Hos oss tar det ca. 7-10 minutt å gå, så alle vil komme til å gå samlet opp. Jeg tror til og med bestefaren min vil komme til å gå det lille stykke. Pga. mange utenbysfra, så skal vi i tillegg legge ved et kart hvor vi har merket av kirke, festlokalet for lørdag, overnattingssteder, stedet de skal møte opp Lørdag formiddag hvis de vil ha sightseeing (de vil komme til å få det tidligere på dagen) ol.
-ida- Skrevet 21. januar 2004 #11 Skrevet 21. januar 2004 Her skal alle gjestne gå sammen hadde vi tenkt. Det er bare 100 m fra kirken til lokale og det burde være overkommelig for de fleste. De andre får ordne seg med bil
Tari Skrevet 21. januar 2004 #12 Skrevet 21. januar 2004 Hos oss drar gjestene selv til selskapslokalet vil jeg tro... Jeg gidder ikke å leie buss for å dra 20 minutter. Det er jo endel som skal ligge over på hotellet så da holder det nok med antall biler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå