Gå til innhold

Nabokatten tisser ned hagemøblene våre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vi elsker katter, og har selv en jentepus som er sterilisert. Daglig får hun besøk av nabokatten, en hannkatt som ikke er kastrert... denne katten tisser på hagemøblene og grillen vår, og dette begynner vi å bli temmelig lei av! Orker ikke mer stinkende kattetiss på terrassen.... :(

Vi jager han når vi ser det, men vi kan ikke stå i vinduet og følge med på kattene hele tida.... Nå har vi nettopp kjøpt oss nye hagemøbler, disse vil jeg IKKE at skal bli nedtisset!

Noen råd (kjerringråd) for hva vi kan gjøre for å holde katten unna terrassen? Noe vi kan legge ut som gjør at han holde seg til hagen,og ikke fyker rundt oppe på terrassen her? Gjerne noe som gjør at de begge leker nede på gresset istedet, for jeg skjønner jo at han kommer på terrassen når vår katt er der og han vil leke.....

Hilsen rådløs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en prat med eierne. Hvis de ikke kastrerer han får de ta ansvar og holde han inne. Det skal ikke gå utover deres møbler at de er sløve.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv om katten ble kasterert så trenger det ikke å bety mindre trøbbel for dere.

Alle råd om å holde katter borte koster kroner og varer kort tid.

Dessverre så har jeg ingen råd til deg. Sliter med naboens katter selv. Ingenting hittil har nyttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...