Anciol Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 1 bruskasse 1 tykk pinne 1stk rep/tau 1 stk åte (fisk etc) 1 middels treplate (til å legge åtet på og løfte opp kassen etter katten er fanget!) Det virker tro meg, har fanget noen villkatter og levert dem til dyrevernet:)
Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 En bruskasse virker for liten? Og man må jo sjekke veldig ofte om det har kommet inn en katt. Men BRA at du har levert de til dyrevernet! 1
Anciol Skrevet 13. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2012 Selvfølgelig, orker ikke å se hjemløse katter, så jeg gir dem heller til en organisasjon som kan gi dem trygge hjem! Ikke de gode gamle Hansa kassene som finnes i antikvitetsbutikker:)
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 om de er villkatter kommer de til å bli avlivet når du leverer dem 1
Anciol Skrevet 13. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2012 Ikke alle tror jeg de som er ganske tamme og de som er drektige blir vel ikke avlivet?!
Gjest Bobler Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 om de er villkatter kommer de til å bli avlivet når du leverer dem Det er mye bedre at de blir avlivet enn at de flyr rundt og reproduserer seg, er sultne, fryser, sloss og til slutt dør av enten skader, infeksjoner, kulde eller sult. Fint gjort av deg TS 3
Silfen Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Kom og fang den som er her! For om naboene ser et stk Silf i truse og t-skjorte på kattejakt med kosteskaft klokka 03 på natten flere ganger, så tror jeg de ringer Menn i Hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå