Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg får 960 kr i reisepenger hver mnd for å dra til et tiltak jeg har fått tilbud om. Det skal skattes av disse pengene? Hvordan gjør jeg det isåfall?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Hvem får du pengene fra? Nav? Nav henter i alle fall ut opplysninger fra skattekortet ditt via skatteetaten, så jeg regner med at det går automatisk om det er dem du får penger fra.
Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Hvem får du pengene fra? Nav? Nav henter i alle fall ut opplysninger fra skattekortet ditt via skatteetaten, så jeg regner med at det går automatisk om det er dem du får penger fra. Nav ja. Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Er det arbeidspraksistiltak du er i, liksom? Sånn for en 300kr dagen? Du skal ikke skatte av reisepengene, den der inntekta fra NAV er heller ikke skattbar.
Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 (endret) Er det arbeidspraksistiltak du er i, liksom? Sånn for en 300kr dagen? Du skal ikke skatte av reisepengene, den der inntekta fra NAV er heller ikke skattbar. Vet egentlig ikke hva det kalles.. :/ men jeg får ikke penger for å gå der, annet enn AAP som jeg fikk før jeg begynte. Edit: Glemte hva det het. heter APS. (arbeidspraksis i skjermet virksomhet) Endret 13. april 2012 av Mortem
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Nei, dette reisetilskuddet skal du ikke skatte av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå