Yatzy Skrevet 25. mai 2002 #1 Del Skrevet 25. mai 2002 Og det er fantastisk, for jeg elsker han også! Life is gooood! Kan man egentlig kreve mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. mai 2002 #2 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg krever hvertfall ikke mer. Jeg har funnet en mann som jeg tom. kan gå på shoppingtur med uten at han får angstanfall. Vi passer hverandre perfekt Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 25. mai 2002 #3 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg har også en mann jeg elsker som elsker meg!!! Også har jeg en bror jeg kan shoppe med også, så da er livet perfekt! (Og så er jeg snart ferdig med eksamen, og kan for alvor starte planlegging av bryllup til sommeren, så da blir det i alle fall perfekt )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. mai 2002 #4 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg har også funnet meg en shoppe mann,men da ender vi som regel opp med klær til snusken og ikke meg Men det er helt greit det.Kan da vel shoppe sjøl jeg bare jeg slipper å gjøre div. andre ting på egen hånd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. mai 2002 #5 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg og har en som elsker meg, og jeg elsker ham tilbake. Det er herlig å ha sin beste venn som kjæreste! Og min og liker å se på klær - til meg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 25. mai 2002 #6 Del Skrevet 25. mai 2002 Åååå! Så heldige dere er som har noen som elsker dere! sukk....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #7 Del Skrevet 25. mai 2002 Enig med deg Kylie.......dere er heldige. Savner en jeg.... gråter over savnet.. En ting vil jeg si dere som har en å elske: Vær glade for at dere har en å elske - det er ingen selvfølge! Respekter hverandre, gi frihet...... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 25. mai 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 25. mai 2002 Til anonym og Kylie: Jeg VET at jeg er heldig. For det har slett ikke alltid vært sånn. Så derfor syntes jeg det var på sin plass her inne - med alle problemene mann/kvinne imellom, å minne hverandre og meg selv på at det er utrolig herlig å ha noen å elske, som elsker en igjen. Ikke gi opp håpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #9 Del Skrevet 25. mai 2002 Sååå viktig å ha en som en er glad i?? Ikke for meg, jeg vil heller være alene. Savner ingen. Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 25. mai 2002 #10 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg har også en som elsker meg,og det finnes ingenting jeg er mer takknemmelig for. Jeg setter utrolig pris på dette,og har lovet meg selv at jeg aldri skal ta denne flotte mannen for gitt. Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 27. mai 2002 #11 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har også en som elsker meg.. og ikke bare det, han elsker ungen min også.. Er helt ekstatisk om dagen,vi har flyttet inn i verdens fineste leilighet (for oss selvsagt ) og jeg føler meg så utrolig heldig som får lov til å bo der sammen med det fineste mennesket jeg vet om... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå