Gå til innhold

Jeg har en som elsker meg!

Yatzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg krever hvertfall ikke mer. Jeg har funnet en mann som jeg tom. kan gå på shoppingtur med uten at han får angstanfall.

Vi passer hverandre perfekt icon_smile.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en mann jeg elsker som elsker meg!!!

Også har jeg en bror jeg kan shoppe med også, så da er livet perfekt!

(Og så er jeg snart ferdig med eksamen, og kan for alvor starte planlegging av bryllup til sommeren, så da blir det i alle fall perfekt icon_smile.gif )12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også funnet meg en shoppe mann,men da ender vi som regel opp med klær til snusken og ikke meg icon_smile.gif

Men det er helt greit det.Kan da vel shoppe sjøl jeg bare jeg slipper å gjøre div. andre ting på egen hånd icon_redface.gificon_biggrin.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg og har en som elsker meg, og jeg elsker ham tilbake.

Det er herlig å ha sin beste venn som kjæreste! Og min og liker å se på klær - til meg! icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Enig med deg Kylie.......dere er heldige. icon_smile.gif

Savner en jeg.... gråter over savnet.. icon_cry.gif

En ting vil jeg si dere som har en å elske:

Vær glade for at dere har en å elske - det er ingen selvfølge! Respekter hverandre, gi frihet......

Lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym og Kylie: Jeg VET at jeg er heldig. For det har slett ikke alltid vært sånn. Så derfor syntes jeg det var på sin plass her inne - med alle problemene mann/kvinne imellom, å minne hverandre og meg selv på at det er utrolig herlig å ha noen å elske, som elsker en igjen.

Ikke gi opp håpet! hoppe.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sååå viktig å ha en som en er glad i??

Ikke for meg, jeg vil heller være alene.icon_smile.gif

Savner ingen.

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en som elsker meg,og det finnes ingenting jeg er mer takknemmelig for.

Jeg setter utrolig pris på dette,og har lovet meg selv at jeg aldri skal ta denne flotte mannen for gitt.

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en som elsker meg.. og ikke bare det, han elsker ungen min også.. icon_smile.gif

Er helt ekstatisk om dagen,vi har flyttet inn i verdens fineste leilighet (for oss selvsagt icon_smile.gif ) og jeg føler meg så utrolig heldig som får lov til å bo der sammen med det fineste mennesket jeg vet om...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...