Gjest Freakingawesome Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Heisann, har egentlig fundert på dette lenge, er sikkert et totalt idiotisk spørsmål men alikevel, Hvordan vet jeg at jeg er stygg? eller kjekk?, jeg har et av disse merkelige fjesene, jeg klarer rett å slett ikke å se om det er stygt eller pent. Jeg har aldri fått noen kommentarer på at jeg er stygg eller lite attraktiv, men det strømmer ikke akuratt inn kommentarer på det motsatte heller ^^ Se seg i speilet hjelper ikke, kan stå å glo i timesvis uten å bli noe særlig klokere, Til og med bilder er forvirrende, på noen ser jeg helt forjævlig ut, på andre ser jeg bra ut. Kan jeg regne med at jeg ser helt gjennomsnittlig ut? Og ja for dere som lurer, jeg er en usikker drittunge på 21år Takker for svar, ha en awesome dag videre :D
Silfen Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Tja, for min del så går det på kommentarer og hva jeg ser i speilet, pluss at jeg er mer enn gammel nok til å innse sannheten. For din del, ut fra bildet jeg har sett, så er du en helt normalt kjekk ung mann. 1
Gjest döderlein Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Du vil aldri kunne få et godt svar på det. Rett og slett fordi det er veldig invidivuelt hva man finner attraktivt eller ikke. Det viktigste er at du er fornøyd med deg selv og dermed utstråler det ;D
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 vel jeg ser jo på bilder,får tilbake meldinger og ser meg i speilet...så jeg anser meg selv som attraktiv. en kamerat av meg fikk aldri noe særlig kommentarer før (jeg pleide(og pleier fortsatt) å si mange fine ting for han er virkelig en utrolig kjekk kar ) men når han klipte håret så fikk han mye mer kommentarer jeg synes han ser like fin ut uansett.han ble helt sjokkert over hvor mange som sa fine ting. han hadde litt forvrengt selvbilde.men nå ser han det jeg har sett i alle år.det er så fantastisk å se hvor mye han faktisk blomstret på det:) så er ikke alltid det man selv ser som er sannheten 1
Gjest döderlein Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 vel jeg ser jo på bilder,får tilbake meldinger og ser meg i speilet...så jeg anser meg selv som attraktiv. en kamerat av meg fikk aldri noe særlig kommentarer før (jeg pleide(og pleier fortsatt) å si mange fine ting for han er virkelig en utrolig kjekk kar ) men når han klipte håret så fikk han mye mer kommentarer jeg synes han ser like fin ut uansett.han ble helt sjokkert over hvor mange som sa fine ting. han hadde litt forvrengt selvbilde.men nå ser han det jeg har sett i alle år.det er så fantastisk å se hvor mye han faktisk blomstret på det:) så er ikke alltid det man selv ser som er sannheten
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 For din del, ut fra bildet jeg har sett, så er du en helt normalt kjekk ung mann. Hvor finner man dette bildet? Hilsen Nysgjerrigper.
Silfen Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 De fleste bilder av brukere som legger ut bilder her, finner man vel i tråden dedikert til dette.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 altså du er jo ikke stygg den tanken kan du bare slenge i søpla øyeblikkelig! 1
Gjest Elyssa Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Jeg har også tenkt på dette Jeg vet ikke om jeg hadde kjent igjen meg selv på gata, det er jo så annerledes utenfra! 3
floony Skrevet 18. april 2012 #12 Skrevet 18. april 2012 Jeg er usikker selv. Har gode dager der jeg tenker "Okay, ikke så verst," og dårlige dager der jeg tenker "Bleh, ugh, meh,". Jeg får masse komplimenter men det er vanskelig å ta disse til seg. Men jeg er vel som kameraten til AB #4 - da jeg forandret hår og fikk mer selvtillitt fikk jeg mange flere komplimenter og oppmerksomhet enn tidligere. Dette gjør noe med selvfølelsen og føler man seg bra så ser man bra ut... mener nå jeg. Det jeg absolutt vet er at øynene mine er en stor fordel. Resten er jeg usikker på.
Silfen Skrevet 18. april 2012 #13 Skrevet 18. april 2012 Jeg er usikker selv. Har gode dager der jeg tenker "Okay, ikke så verst," og dårlige dager der jeg tenker "Bleh, ugh, meh,". Jeg får masse komplimenter men det er vanskelig å ta disse til seg. Men jeg er vel som kameraten til AB #4 - da jeg forandret hår og fikk mer selvtillitt fikk jeg mange flere komplimenter og oppmerksomhet enn tidligere. Dette gjør noe med selvfølelsen og føler man seg bra så ser man bra ut... mener nå jeg. Det jeg absolutt vet er at øynene mine er en stor fordel. Resten er jeg usikker på. Får du massekomplimenter, så må det jo nesten være noe i det, spesielt om de kommer fra det annet kjønn. Til motsetning så kan jeg ikke huske å noensinne blitt fortalt at jeg er pen, verken fra foreldre eller andre. Derimot har jeg tildels ofte fått høre at jeg er mindre pen. 1
Solbærsaft Skrevet 18. april 2012 #14 Skrevet 18. april 2012 Det er definitivt et stort spenn mellom vakker og stygg. De aller fleste havner i kategorien "middels pen", og så er det individuelle forskjeller hvem som syns Trine er penere enn Hanne (rent utseendemessig), selv om begge to er "middels pene". Hanne kan ha en fantastisk personlighet, mens Trine er den største hurpa du har møtt. Da er det ikke lang vei for Trine å havne i "stygg"-kategorien, selv om hun egentlig er middels pen, rett og slett fordi utseende er ikke entydig og forandrer seg etter hvilken oppfatning man har av personen. 5
floony Skrevet 18. april 2012 #15 Skrevet 18. april 2012 Får du massekomplimenter, så må det jo nesten være noe i det, spesielt om de kommer fra det annet kjønn. Til motsetning så kan jeg ikke huske å noensinne blitt fortalt at jeg er pen, verken fra foreldre eller andre. Derimot har jeg tildels ofte fått høre at jeg er mindre pen. Jeg har fått høre det samme, da jeg var yngre. Ikke spesielt gøy, og en veldig unødvendig ting å si. Og det er som de sier: av ni komplimenter og én kritisk kommentar så er det gjerne kritikken man husker. Dumt, men sant i mitt tilfelle. At jeg får komplimenter gleder jo, og jeg har "blomstret" på grunn av dem. Det var ikke mange av dem da jeg var yngre, ser egentlig på meg selv som en stygg liten andunge som "forbedret" seg og vokste til ettersom jeg ble eldre. Så derfor prøver jeg selvsagt å sette pris på fine ord. Men jeg sier meg jo uenig i det meste (tenker det hvertfall) for jeg er utrolig selvkritisk. Hehe.
Silfen Skrevet 18. april 2012 #16 Skrevet 18. april 2012 Det er en del barn som vokser seg riktig så pene. Nå er det bare å få hodet ditt til å holde følge.
Illicitus Skrevet 18. april 2012 #17 Skrevet 18. april 2012 Jeg får høre jeg er pen, søt, sjarmerende og vakker. Om det er sant eller snilt sagt bare? Aner ikke.. Jeg ser ikke det samme som det de ser tydeligvis, men det er jo så vanlig så... Skulle mer enn gjerne hatt en bekreftelse på det, men det er jo umulig. Blir sjeldent sjekket opp på byen, men det er nok like mye min attitude som utseende. Noen venner sier jeg rett og slett skremmer de vekk med mitt utseende - DET skjønner ikke jeg da 1
Cordelia Skrevet 26. april 2012 #18 Skrevet 26. april 2012 (endret) Uff hehe, det der lurer jeg og på iblant, og jeg er kommet inn i begynnelsen av tredveåra. Et øyeblikk ser man seg i speilet i det rette lyset og synes det ikke er så verst. Så ser man et bilde hvor ansiktet ser nesten skeivt ut, og man får fram en liten dobbelthake. Nei, jeg sier til meg selv at jeg er ganske gjennomsnittlig, så får jeg slå meg til ro med det. Det er vanskelig og vurdere seg selv utenfra. Endret 26. april 2012 av Cordelia
Silfen Skrevet 27. april 2012 #20 Skrevet 27. april 2012 Det har jeg gjort. Fikk bekreftet hva jeg selv trodde. Omtrent alle gutta sa jeg var en treer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå