Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte dette skjørtet på Lindex (det er litt kortere i virkeligheten enn det ser ut til på bildet). Noen som har tips til hva slags topp som passer til? (da tenker jeg til fest / vinkvelder etc.) Og hva slags strømpebukse? Kan det passe med hvit halvtykk bomullstights, kanskje?

Jeg er virkelig ikke flink til å sette sammen antrekk, så tips tas imot med takk! Vær ærlig - bare å skrike ut hvis dere synes hvit strømpebukse blir stygt til ;)

http://www.lindex.com/no/6819749/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hva med noe sånt til skjørtet bluse

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bryte de søte blondene med en formsydd klassisk hvit skjorte med et bredt belte i livet? Velg farge på belte og strømpebukse etter stilen din. Selv ville jeg gått for svart belte og svart strømpebukse.

Eller en svart enkel genserjakke i jeansstoff, men accesorier du liker... :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

AB 14:13 her.

Linken enkelgenserjakke jeansstoff er to linker som ble stående litt nærme hverandre... ;)

Skrevet

ååh, dette var et fantastisk skjørt! tror nok jeg må stikke innom lindex i nærmeste fremtid!

jeg ville kombinert dette med en bluse eller skjorte i enten en sprek farge, eller duse farger. Det kommer jo an på hva du liker selv selvfølgelig :)

Min lenke

Min lenke

Min lenke

Litt inspirasjon! :) sjekk også ut fotballfrue, hun har en forkjærlighet for bluser! Selv om hennes stil er litt for ekstremt for min smak, tilpasser jeg hennes stil slik at den passer min.

Skrevet

Tusen takk! Jeg likte alle forslagene :)

Nå skal jeg ut på shopping til uka, og tusen takk for inspirasjonen. Enig i at en topp i duse farger / beige / hvit vil passe fint til, og hudfarget strømpebukse.

Jeg var kanskje litt på bærtur når jeg tenkte på hvit strømpebukse, eller? ;)

Den hvite toppen fra Vero Moda var kjempefin, men blir det muligens litt mye med blonder i både topp og skjørt?

Jeansjakke med enkel genser var også et kjempebra forslag. Tenker du enkel genser i svart da, eller en mer "sprek" farge?

Fortsatt litt usikker på hva slags sko jeg skal ha til. Pumps hadde kanskje vært det beste? Passer ankelstøvletter til?

Føler at jeg finner masse fine klær, men jeg er ikke flink til å sette dem sammen. Frustrerende! Burde kanskje bli flinkere til å lese moteblogger og blader og sånt.

Gohege: ja, veldig fornøyd med dette skjørtet! Du bør stikke innom Lindex, ja - de hadde fått utrolig mye fint i vårkolleksjonen sin, synes jeg! Har ikke pleid å handle der så ofte, men de har virkelig kommet seg de siste årene. Også synes jeg at kvaliteten ofte (iallfall på noen plagg) er bedre enn på H&M og Cubus (spesielt sistnevnte).

Skrevet

Fortsatt litt usikker på hva slags sko jeg skal ha til. Pumps hadde kanskje vært det beste? Passer ankelstøvletter til?

Personlig tror jeg at jeg ville gått for pumps nå som det nærmer seg sommer, men ankelstøvletter passer til det også :)

Skrevet

Hei,

Synes brune strømper passer bedre enn hvite til sort skjørt. Rød topp dersom du skal fremstå litt sexy og kanskje hvit om du skal være litt mere dydig.

Legg ut et nytt bilde av deg med skjørt og tilbehør!

Skrevet

Takk for tips! Tenker du hudfargede-brune da, eller tjukkere, mørkere brune strømper?

Vet ikke helt om jeg vil legge ut et bilde av meg selv her, men... kanskje, vi får se etter shoppingrunden min :)

Skrevet

Takk for tips! Tenker du hudfargede-brune da, eller tjukkere, mørkere brune strømper?

Vet ikke helt om jeg vil legge ut et bilde av meg selv her, men... kanskje, vi får se etter shoppingrunden min :)

Jeg ville nok foreslå litt mørkere brune, men ikke nødvendigvis tykkere.

Lykke til! :foto:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...